Skip to main content

اول اینکه باید بگویم تک تک

اول اینکه باید بگویم تک تک
بهمن موحدی(بامدادان)

اول اینکه باید بگویم تک تک اعضاء و هواداران حرکت ملی آذربایجان جنوبی و تمامی پان ترکهای ایران ، ترکیه ، باکو ، ازبکستان ، اویغورستان ، قرقیزستان ، مغولستان و ... پست و فرومایه می باشند ، این از این. این پان ترک تجزیه طلب به نام محمدرضا لوائی به این دلیل به نیروهای اپوزیسیون ایران حمله می کند که حرکت ملی آذربایجان جنوبی و جریان پان ترکیسم جزئی از دستگاه اطلاعاتی و امنیتی رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی است. افسار این جماعت در دست وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران ضدخلقی است و به این خاطر حرکت ملی آذربایجان جنوبی و پان ترکها به هیچ وجه از جنبش های رهایی بخش و آزادیخواهانۀ خلق ایران حمایت نخواهند کرد.
رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی بیشترین بهره را از این تفکر پان ترکیسم می برد. مهمترین وجه اشتراک پانترکها و حرکت ملی آذربایجان جنوبی با آخوندهای ضدبشر و ضدایرانی حاکم

بر میهنمان، دشمنی با تاریخ و فرهنگ و تمدن ایرانی است و ضدیت با میهن دوستی و تعلق خاطر به تاریخ ایران.
پان ترکها و حرکت ملی آذربایجان جنوبی به جای پرداختن به علت و منشاء اصلی گرفتاری ایرانیان که همان ولایت منحوس فقیه باشد سعی می کنند با مطرح کردن مسائل مبتذل همچون دعوای ترک وفارس و موضوعات قومیتی و عشیره ای، مبارزات آزادیخواهانه و ضد رژیمی هموطنان شریف ترک آذری را به انحراف بکشانند و در میان مردم و مبارزین تفرقه ایجاد کنند و با برجسته سازی، مسائل قومی را مشکل اصلی جلوه بدهند.
اتحاد شوم ضد ایرانی (ولایت ننگین فقیه + فاشیستهای پان ترک )