Skip to main content

همه انسان ها از نژاد هساپینس

همه انسان ها از نژاد هساپینس
Anonymous

همه انسان ها از نژاد هساپینس هستند که از شرق افریقا مهاجرت کردند/اخرین مهاجرت حدود 50 هزار سال پیش بو/ از د. شاهراه/ یکی تنگه بسته بابلمندب و دیگری شبه جزیره سینا/ گروه سینا د رهنگام عبور به فلات ایران و قفقاز اندکی اختلاط ژنتیکی با نئوانرتال داشت ولی 99% ژنش همان همساپینس بود و تنها وی رنگ پوست و ویش تاثیر گذاشت. این دست سینایی پوشش و شکار حیوانت از نئوننتارل ها یاد گرفتند از زاگرس و قفقاز به شمال مهاجرت کردند. بخشی به مغلوستان رفتند و چشم بادامی تشکیل دادند. باقی در خاورمیانه شدند اجداد گروه موسوم به اریاایی و سامی.
ترک زبان های ایران اکثرا اجدادشان بومی ایارنند ولی با زبان غزها/ترکمن اختلاط قئومی و زبانی پیدا کردند ولی اساسشان ایرانی است.
اریاای یعنی ایرانی= ار یعنی سرزمین بلند مثلا اران/الان/ صفت عمومی مردم فلات ایران است به معنی فلات نشین. ریشه اش احتمالا به زبان سومری است.

گفتمان دروغهای تاریخ
http://www.cae.blogfa.com

پاسخ به تحریفگران و بدخواهان ایران

https://www.azargoshnasp.net/main.htm

--------------------------
اذربایجان شمالی و جنوبی در بنبست جغرافاییایی است مردم اذری بجز زبان فرق خاصی از نظز تیره نژادی و فرهنگی ندارد. ولی خوب من طرفدار فدرال دمکراسی هستم. در یک انتخابت ازاد ترک های ایارن در اذربایجان دوست دانرد جدا بشوند حق دارند برای بقیه ایرن بهتر است. اذربایجان از اقتصادی بیشتر از این که منفعت داشته باشند هزینه دارد.
من رک می گیود، بجز خوزستان و مناطق نفت خیز خلیج فارس و سواحل شمالی و جنوبی، بقیه ایران اهمیت ژئوپلتیک ندارد. همه ارزش ایران به این سه نقطه است که نه د رکنترل ترک ها است و نه کردها
1- جنوب غرب/لرستان/خوزستان
2- سواجل جنوب
3- سواحل شمال
فارس ها/لرها و بختیارها/لک ها/فیلی ها که اکثرا شیعه و از یک خانواده قومی-زبانی هستند این سه منطقه راهبردی در کنترل دارند/ حالا ترک های تجزیه طلب حماقت کنند.