Skip to main content

در مبارزه صداقت انسانها

در مبارزه صداقت انسانها
Anonymous

در مبارزه صداقت انسانها بسیار مهم است. با انسان غیر صادق و قدرت پرست نباید هم سنگر شد. صداقت و راستگویی آقای صدرالاشرافی در این مصاحبه زیر سوال رفته است.
1 - برقراری دیپلماسی با دولتهای سرمایه داری و مرتجع عیب و اشکال نیست. هر جریان سیاسی میتواند با هر دولتی در جهان رابطه سیاسی - دیپلماتیک برقرار کند. عیب و اشکال در اینجاست که این رابطه دیپلماتیک مخفی و سری نگه داشته شود. دیپلماسی باید علنی و آشکار شود و به مردم گزارش داده شود. صدرالاشرافی میخواهد این رابطه را مخفی کند و برخلاف ادعایش و نقل و قولش از برشت، حقیقت را پنهان میکند که بقول خودش تبهکاری است.

2 - بوی کباب از عربستان به مشام این آقایان رسید و این آقایان درنگ را مصلحت ندانسته و عازم حج شدند. آنها این فرصت طلاییرا از دست ندادند. عربستان تعدادی از فعالین سیاسی را دعوت کرد. این افراد چه مذهبی و چه لائیک به زیر

پرچم و ددنبال سیاستهای عربستان روان شدند تا راه روابط دوستانه سیاسی برایشان آماده شود. این جماعت پی حج را به تن مالیدند و با شخصیت سیاسی خود بازی کردند تا جیزی عایدشان شود. بعد از این زمینه سازی هیچکدام نگفتند که واقعا چه چیزی عایدشان شده است.
3 - هدف صدر الاشرافی، صالح ایلیدریم و غیره دقیقا برقراری رابطه سیاسی و دیپلماتیک با عربستان و دریافت پول و امکانات و غیره از عربستان است. این دروغ است که یکی میگوید به قصد زیارت رفتم و دیگری میگوید به قصد تحقیقات و غیره و ذالک.
4 - همانطوریکه گفتم رابطه با عربستان حتی برای کمونیستهای صد دین و ضد کاپیتالیست هم درست و برحق است اما این افت سیاسی، افت اخلاقی و ایدئولوژیکی است که یک انسان صد مذهبی لباس سفید بپوشد، تسبیه بدست بگیرد و به سنگ حجر و شیطان سنگ پرتاب کند.... این کارها برای صالح ایلدریم و هم کاروان بودنش با صدرالاشرافی عیب نیست چون صالح ایلیدریم شخصی بوده که در خانواده مذهبی بزرگ شده و پدرش آخوند بوده است. او زمانی خمینی چی بوده و بعد به مجاهدین خلق پیوسته است و بعدا به پانترکیسم گرویده و ضمن بت پرستی و گرگ پرستی طرفدار حاکمیت اسلامی تورکها بر جهان است. اما صدرالاشرافی با این کار شخصت سیاسی خودش را ویران کرد.
5 - آقای صدر الاشرافی نه تنها واقعیت را با صداقت نمی گویند و در مصاحبه تلاش میکنند موضوع را منحرف کنند بلکه میخواهند اشتباه خود چنین لاپوشانی کنند که گویا ایشان بعنوان عالم، دانشمند، محقق جهت تحقیقات علمی به حج رفتند. تا تحسین مردم را برانگیزند و همه آفرین آفرین به ایشان بگویند.
6 - این هم از لائیک و غیر مذهبی آذربایجانی ما - خیلی از لائیکهای هزار چهره ، اگر آخوندی احمق از امام حسین بگوید زار زار گریه میکنند و هر روز هزار بار انشالله ، ماشالله، خدا حفظ تان بکند، در امان خدا، سلام، خداحافظ میگویند و به حج زیارت میروند و به خرافات و مذهب باج میدهند و در برابر خرافات، جهالت ، مذهب، پول، مقام و قدرت سر تسلیم فرود می آورند.

5 -