Skip to main content

نژاد آریایی توهم است ولی

نژاد آریایی توهم است ولی
Anonymous

نژاد آریایی توهم است ولی اینهمه جرم و جنایت کرده! اگر واقعی بود ببین چه می کرد! طبق مقاله بافته شده توسط این جناب دیرینج آریاییها به آسیای میانه و هند و حتی تا مغولستان لشکر کشی خونبار کرده اند و به زنها تجاوز کرده اند و باعث شده اند نصف مغولها و اویغورها ژن آریایی ( که طبق تیتر مقاله توهمی است) داشته باشند. اما پای این آریاییها به آذربایجان باز نشده و اینها از 10 هزار سال پیش تا الان ترک خالص مانده اند! جالبه عربها هم که از شمال افریقا تا مرزهای چین را فتح کردند نیز گذرشان به آذربایجان نرسیده است و در نتیجه باز هم نژاد ترک 10 هزار ساله در آذربایجان همچنان دست نخورده باقی مانده و نخبگانی چون این جناب دیرینج تحویل جامعه بشری داده! که برای دادن چهارتا فحش و بد و بیرا به خود زحمت کپی پیست چند پاراگراف از اینبر و آنبر می دهد.
واقعا زندگی برای یک ترک چقدر ساده و بسیط است. اتفاقا رمز موفقیت

ترکها در طول تاریخ همین ساده گیری امور جهان بوده. می گفتند مرکز زمین همینجایی است که من ایستاده ام. ما بهترینیم ما بیشماریم، زبان ترکی دومین زبان دنیاست! تیم تراکتور از بارسلونا هم بیشتر طرفدار دارد! بابا چه می خواهید از جان این ملت؟
در اروپا نشسته اید یک عده ملت بیچاره ای که هر جوری هست دارند همدیگر را تحمل می کنند چه می خواهید از جان این ملت که مدام تخم تفرقه می کارید . کلا 4 نفر در این سایت هستید روزی 10 تا مقاله و صد تا کامنت نفرپراکنی و توهین به ایران وایرانی و فارس و کرد و ارمنی و ... منتشر می کنید البته ابراز ارادت به عربها یادتان نمی رود. روز یرا می بینم که کردهای سنی و چچنیهای وهابی از شمال و جنوب شما را قیچی می کنند آنوقت است که باز ایرانی می شوید و بقچه به بغل مثل 3 دهه قبل از ترس بمباران عراق فرار کردید حاشیه تهران را اشغال خواهید کرد.