Skip to main content

اینجا هر که بگویم فارسی زبانم

اینجا هر که بگویم فارسی زبانم
Anonymous

اینجا هر که بگویم فارسی زبانم و غیر آن، هیچ سندی نمیتواند بگوید مگر از رو یمتن کسی اخساس کن راست می گویم. من تا حاییکه میداندانم جد اندر جدم فارسی صخبت می کردند و به زحمت عربی می فهمم ولی انگللیسی بیشتر چون شغلم کامپیوتر و گرافیگ در خدا چار کلاس دانشگاه است. 29 سال پیش از زمانی کتاب های نژادشناسی می خاندم بعد دنیا اینترنت، گمان می کردم نژاد اریایی وجود دارد.
باور کنید این قدر از مان رضاه دیکتاتور گفتند المانی ها با یک نژا هستند، عده ای باور کردند ما هم نزاد المانی های هستیم! نه ما ایرانی از یک ملت هستیم و نژاد فقط یکی است و آن هم انسان. به نظرم انوش راوید حرفهایش به واقعیت نزدیکتر است تا غیاث ابادی خودفروخته یا پورپیرار ضد ایرانی عرب پرست. استاد فریدون جنیدی هم دلش خوشش است با شهنامه
ولی من می گویم به تورک های اذری و کوردهای واقعی ایرانی اند و نه آن تروریست بارزانی و اوجلان که کارشان

مزدوری برای به سلطنت رساندن یک کرمانجی یعنی خاندان بارزانی دیکتاتور
کوردها و تورک ها در بن بست ژئوپلتیک هستند. پان کورد دارند خودشان جر میدهند بلکه چند کلیومتر ساحل در مدیترانه بدست اورند چون از طرف لک ها و فیلی ها و کرمانشاهی و سد ایران دوستان لر و بختیاری وشوشیان روبرو هستند.
هزار سال است فارس و همزبانشان و با تورک ها و تورک شده های پهلوی زبان عراق عجم و اذربایجان باهم متحد شدند. البته اذری ها یک شاتباه کردند شیعه بر مردم ایارن تحمیل مکردند و چند جنایت دیگر از جمله تصاخب اراضی تات ها و تاجیک ها و بختیاریها زاگرس. ولی اینا همه به تاریخ تعلق دارد.
نام ایران، شکل دگرگون یافته عیلام است. این نام ریشه در مردم بومی دارد. مردمان بومی بازمانده از یخ بندان، مردمی پ=یونید زبان بودند. سومری ها و جیرفتی ها و شوشایی های خوزستان با هم به سمت شمال رفتند. دیگر نئونندرتالی نبود. قبلا توسط هموساپین ها یا یخبندان نسلشان نابود شد. دسته ای از مردم هجایی زبان اجداد چینی و مغولی با بومیان ایرانی برخورد کردند حدود 3 هزار سال پیش در کوهستان التای، تورک ها چون ایغور و غز و ترکمن بوجود امدند. اینها از تزلزل شسکت ساسانی از ارعاب بدوی اسلام پرست که بتی از بتهایشان را به الله خدای واحد گرفتند (ایدئلوژی محمد ابن عبداله) با کپی از از تورات و انجیل، در این وسط غزها از بیابانهای سوران توران به ادربایجان و اناتولی رفتند. هژمونی قبایل غز در اذربایجان و ناتولی و کشتار مردمان ارمنی و یو.نانی و فیرژی هنودوایرانی زباتن،انها تسلط داد بر اناتولی. در میان کورهای کرمانجی که کوچنده شمال عراق و سوریه بودند متحدشان بودند د رنتیجه از پاکسازی/ژنوسایت غز سلجوقی نجات یافتند. ولی با هم ترکیب شدند. الان خیلی از کرمانج ها (کوردهای واقعی) چهره شان شبیه مغول ها است و پسوند لی تویشان زیاد است.
داستان خلاصه میکنم. مردمان یهود بعد سالها به سرزمین موعود و حق اجدادی شان یعنی قلسظین-اسارئیل برگشتند. ولی عرب شدگان فلسظینی مسلمان که 1400 سال غارت عادت داشتند طاقت باخت نداشتن. اسارئیل در سرمین 4000 ساله مادری اش گرفته بود. این وسط خمینی ناکس هندی زاده-عرب نژاد بر سر مردم نگون بخت نازل شد. اسارئیلی ها به فرزندان کوروش و پارس های ناجی یهود که همان مسیح یهویدان بود، پشت کردند، نام کورد/کورت که لقب رمه دار کوچنده بود بر وی همه مردمان رغب ایران گذاشت و مردم ساده لوح و کم اطلاع مثل کرماانشاهی و لک و فیلی با ان تمدن های باستانی مثل گوتی و لولبی و کاسی، خودشان کورد دانستند. حماقت شاخ و دم ندادر. فرزندان لک و کلهر و فیلی (فهلوی) بابت این خیانت باستانی بادی از پان کورد انتقام بگیرند. کورد ها همان کرمانج ها رمه دار اناتولی اند که بارازنی دورگه مغول-کرمانج و اوجلان ملخد رهبر خود قرار دادند و پشت به سرزمین مادری شان کردند.
من ارزو می کردم این قوام اسطلنه نبود و شوروی اتالینی این دو منطقه اذربایجان و کردستان سنی از ایارن جدا می شد.
ولی چخ کنمی بدشانسی اوردیم.
من 20 سال تخقیق کردم. تکرار این عبارت نژاد اریایی برای تفرقه افکن. انتشار چند باره دراین سایت یا رادیوفردا یک نقشه است. هدفش تفرقه میان مردم ایران است.
ایران راه نجاتش از استبداد شاه و ملا...، دمکراسی است. برای راضی کردن هم وطنان غیر فارس مان بادی یک مدل فدرالیسم در کنار دمکراسی باشد.هر شهری که مرکز کشور یا استان شود همه امکانت به طرف خودش جلب میکند و باید مبنای فدرال دمکراسی، کانتون/شهرستان باشد. هر شهرستان زبان خودش در کنار زبان فارسی از دبستان اموزش دهد. زبان فارسی دری، زبانی است که 90% مردم ایران یاد دارندف این خریت است باییم بعد از این هزار سال یک زبان دیگر میانجی-سراسری انتخاب کنیم. اتحاد فارس+ترک=بقای ایران
http://iranglobal.info/node/56807