Skip to main content

اینجا معلوم شودف عمدتا مخالف

اینجا معلوم شودف عمدتا مخالف
Anonymous

اینجا معلوم شودف عمدتا مخالف من هستم. هم پان اریایی ها و هم پان تورگها... چون از معدود کسانی هستم فقط به نژاد انسانی عقیده دارم. ظاهر انسانها ملاک قضاوت نیست. زبان ملیت نمی اورد. ولی معتقدم ایرانی و اریایی یک معنی میدهد. لقب بیش از 5 هزرا ساله است که اجداد پیوندی/التصاقی زمان ما یعنی سومری-عیلامی-مردمان تمدن جیرفت و شهر سوخته و ارته به سرزمین ما دادند. انها "آر/عیل" و تلفظ های مابه با پسوندهای ران/لان/لام بعنوان سرزمین بلندی ها به سرزمین اجدامی مان داند. بعدها هندوایرانی ها و سامی ها و ترک زبان هم امدند هر چند اندک بودند ولی چوون قدرت سیاسی داشتند زبانشان بر ما تحمیل کردند. تورک و فارس اجداشان در اصل سومری و عیلمی زبان بود. ما عمدتا الز نسل سومری ها و عیلامی ها هستیم. سبزه رو بودنمان همین است. اندکی مو-چشم روشن هستیم شاید دو درصد از بقای تیره نوردیک است. یک درصدی هم چشم بادامی از بقایای

شرقی ها. ولی بخصوص فارس ها و تورک های ایارن اکثریت مطلقشان از نسل مردمان سواحل جنوبی هستند طی قرون هزاره اول تا قرون وسطی به نواحی دیگر مهاجرت کردند. اریایی به معنی نژاد بلوند اروپایی نیست.
ولی اهمیتی ندارد. دست از این بازی های خسته کننده تکراری بردارید. اسیت ایران گلوبال اگر واقعا دنبال فدرال دمکراسی هستی ان بحث من با اقای ایلیار را دنبال کند.
از نسل من و شما گذشتهو بایید این بار خشت اول درست بنا نهیم تا باز فاجعه اتبداد شاه و ملا تکرار نشود. باز مشورطه شکست خورد.
ایران تجزیه بشود فوق ده کشور ضعیف بوجود میاید و یکی-دو کشور شیخ نشین ساخل خلیج فارس. بقیه باید بروند زیر برزانی و علی اف و اردوغان یا پاکستان.
تازه بعد چند ملیون کشته و اواره. شک نکنید جنگ در ایران برای تجزیه اتفاق می افتد. مگر مثل ادم های متمدن غربی اول صبر کنید دمکراسی بوجو اید و مثل اسکاتلندی ها همه پرسی بشود. باور کنید اذربایجان و کردستان بیشتر نفع میبرند در ایران. ولی من فارس اصلا مشکلی ندارم می خواهند جدا شوند مطمئنم ایران بذون دو منطقه انسجام ملی اش چند برابرمی شود برای ترقی. ولی میل خودشان است. ئلی بگذارید این حق تعیین سرنوشت به صورت دموکراتیک بوجود باید و نه تروریستی. اگر اسلحه دارید ارتش متحد تشکیل . چون در فاز نهایی سرنگونگی استبداد مجبوریم انقلاب کنیم. چون استبداد دست به خشونت میزند و مردم را کشتار میکند حق دفاع مسلحانه داریم
الانم این جرف های برای امروز نمی زنم. استبداد خامنه ای و سپاه جنایتکارش توی هر محل یک مرکز اطلاعاتی-سرکوب و ارعاب گذاشته به نام بسیج مساجد. 16 تا نهاد اطلاعاتی دارد. اولین کار اینست این بسیجیان گول خورده از بدنه استبدادجدا کنیم. اگر اینها از روی استصال و به طمع منفعت بسیجی شدند. این رژیم خالی بند حتی صد هزار بسیجی واقعی ندار برای همین هر سال جوانان مجبور به سربازی اجباری میکند. کل سپاه صد هزار نیستند کخ به ضرب تطمیع و توزیع اموال بیت المال دور نظام فاسد ولایت فیه جمع شدند.
با یک ضربه انقلابی همه این دژخیمان طمع کارا فرا می گذارند. تا حالا این اتیبداد سرپا مانده بخاطر تفرقه است. تفرقه قومی...
دلتان ب غرب وشرق خوش نکنید. انها دنبال منافع خودشان هست. ما باید فقط بر نیروی اتحاد ایرانی مان تکیه کنیم.
شورای همگرایی فدرال دمکراسی براساس کانتون/شهرستان. اگر واقعا دنبال حقوق همه هستی از آن گرجی زبان فریدنی و تا ارمنی تا تورک بریزی. تنها سیسم غیر متمرکز شهرستانی/کانتونی می تواند فدرال دمکراسی در ایران به رامغام اورد. وگرنه مرکز استانها هم می شوند یک تهران دیگر. تهران 205 جمعیت دارد 50% امکانت کشور بلعیده. تازه در تهران هم عدالت نیست اکثر مردم قیر هستند.
مشتی بورژوای اسلامی-شیعه عمدتا از اخوند و سران سپاه و بسیج 80% ثروت ایارن رد دست دارند. از همه اقوام هستند البته اقلیت تورک و فارس و غرب البته بیشتر غارت کردند د رحالی اکثریت فارس و تورک و عرب در فقر هستند. به بختیار یو لر و فیلی و عرب بیترین اجحتف شد. چاههای نفت انها غارت کردند مرکز نشینان . شهرهای نورچشمی مثل تهران، کرج،تبریز، اصفهان، مشهدف یزد، کرمان، اراک،...
با این تفرقه و نفوذ عوامل استبداد و اجانبی که تضعیف ایران تامین منافعشان هست تا 30 سال دیگر هم ما رنگ دمکراسی و حقوق بشر و ازادی انتخاب و عدالت و رفه محرومیت و فقر نخواهیم دید.
با دمکراسی واقعی به فدرالیسم میرسیم و لی بدون دمکراسی با فدرالیسم باز به استبداد میرسیم. الان امارت هم فدارلیسم است ولی اسمش امارت متحده عربی است. فدارلیسم در ایران بدون دمکراسی واقعی فوق می شود امارت متحد ایرانی که چند دیکتاتور در گوشه ای حکومت می کنند مثل حکومت ملوک الطوایفی که سراغش داریم اتابکان ها، امیران، سلاطینف خان ها..
http://iranglobal.info/node/56807