Skip to main content

فردی که در این صفحه این

فردی که در این صفحه این
بهمن موحدی(بامدادان)

فردی که در این صفحه این توهین های زشت و شرم آور جنسی واین اتهامات دروغین را به رهبری مجاهدین نسبت داده است بدون شک یکی از عوامل رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی است . این فرد مانند رهبران خود یک مریض جنسی است، یک مریض جنسی این اتهامات شرم آور را به مخالفین خود نسبت می دهد. تمام سران و کارگزاران و طرفداران رژیم جمهوری اسلامی ، مریض جنسی هستند و در سیاهچالهای خود به دختران و پسران ایران زمین وحشیانه تجاوز می کنند.
این فرد باید بداند که پس از دزدیدن انقلاب ضد سلطنتی خلق ایران توسط خمینی خون آشام، اولین سازمانی که با حجاب اجباری مخالفت کرد ، سازمان مجاهدین خلق ایران بود. مجاهدین مخالف حجاب اجباری هستند و مدافع سرسخت برابری زن و مرد در تمامی زمینه ها می باشند و خواهان برداشته شدن تبعیض جنسیتی در جامعۀ ایران هستند. روسری گذاشتن زنان سازمان صرفاً یک اعتقاد کاملاً شخصی است و عقاید همه نیز

محترم می باشد.
رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی«باندهای اصولگرا و اصلاح طلب و میانه رو و لابی ها و حامیان خارج نشین آنها» در یک چیز مشترک العقیده هستند : نفرت و ضدیت نسبت به سازمان مجاهدین خلق ایران. عوامل رژیم در داخل و خارج از کشور هرکدام با اسلوب و روش های خاص خود در طی سال های دور و دراز در تلاش بوده و هستند که ویروس این نفرت و ضدیت خود نسبت به مجاهدین را به مردم ایران نیز منتقل کنند و هیچ ابایی هم از دروغگویی و تهمت زدن نداشته و ندارند.
امروز به جرأ ت می توان ادعا کرد که در ایران همه می دانند که دروغ و فریبکاری جزئی جدایی ناپذیر از سیاست رژیم جمهوری اسلامی است. در وزارت اطلاعات ، اداره ای وجود دارد به نام اداره «"نفاق"» که وظیفۀ لجن پراکنی و نفرت پراکنی و تولید اخبار کذب و دستکاری شده و شایعات و دروغ را بر علیه سازمان مجاهدین خلق ایران به عهده دارد.
سازمان مجاهدین خلق ایران, بی شک یکی از بزرگترین و سازمان یافته ترین نیروهای مخالف رژیم جمهوری اسلامی است ، و مانند گروهها و سازمانهای دیگر اپوزیسیون ، برای رسیدن به دمکراسی و آزادی و ایرانی سکولار تلاش می کند و حق دارد که در آینده ایران سهیم شود.