Skip to main content

فعالان قومی دروغی

فعالان قومی دروغی
Anonymous

فعالان قومی دروغی
کامنت ترکی بنام قمشلو که صاف و ساده از جدایی گفته و حتی صادقانه مسیری که برای رسیدن به این هدف طی کرده و می کنند را بیان کرده قاعدتا باید با استقبال کامنت گزاران منسوب به ترک مواجه شود اما الان که این کامنت را می نویسم تنها 2 مثبت و 16 منفی گرفته است در حالیکه کامنتهای دیرینج و آنتی و ناظر و دیگر به اصطلاح فعالاان قومی که تم نفرت پراکنی قومی در کامنت آنها بالاست با استقبال بالا مواجه شده و بالای 20 مثبت گرفته است! اگر اینها ترک هستند چرا به کامنت قمشلو که آخر آرزوی فعالان به اصطلاح ملی ترک آذری را گفته تنها دو مثبت داده اند در مقابل 16 منفی؟! همینطور کامنتهای بشریت حیران که خیلی عجله برای تغییر دارد! و تقریبا هر چه این فعالان به اصطلاح قومی می خواهند دودستی به آنها عرضه کرده از فدرالیسم و حتی همه پرسی جدایی! اما باز هم می بینیم کامنتهای او تنها یک یا دو

مثبت و چند برابر آن منفی دریافت می کند پس معلوم است آنها که در نقش گروه های قومی اینجا پرسه می زنند و روزی چند کامت می گذارند هدفشان تنها گسترش کینه های قومی در بین مردم بقصد هرج ومرج در ایران و سوریه سازی است.
اینها اصلا ترک نیستند و در پوشش ترک و دیگر گروه های قومی هدفی جز نفرت پراکنی قومی و قطبی سازی جامعه و راه انداختن جنگ قومی خصوصا بین ترک و فارس بعنوان جمعیت اصلی و شیعه کشور در راستای منافع عربستان و غرب و دیگر نوچه های منطقه ای آن ندارند.