Skip to main content

با تشکر از جناب دیرنج مین

با تشکر از جناب دیرنج مین
peerooz

با تشکر از جناب دیرنج مین ائللی که خوشبختانه به سوال آقای A, پاسخ دادند و توصیه درست ایشان که بهتر است سایتی را که به سلامتش اطمینان ندارید باز نکنید و از سایت های مشکوک احتراز نمائید. بسیاری از سایت ها مانند گوگل و فیس بوک رسما اعلان مینمایند که کوکی های آنها جهت مقاصد تبلیغاتی و کسب درآمد, فعالیت های کاربران را تعقیب مینمایند و کسی اهمیتی نمیدهد و گرنه گوگل و فیس بوک ورشکست میشدند. حملات سایتهای اسپای ور و غیره نیز معمولا توسط برنامه های ضد آنها سد میشوند.
برنامه های سیاسی دولتی وغیر دولتی نیز بسیار فراوان و چنان پیچیده میباشند که حتی خود دولت ها نیز از کشف آنها عاجزند - نمونه آن انتخابات اخیر آمریکا - و شکی نیست که جمهوری اسلامی هم از چنین قابلیت هایی برخوردار است که احتمالا کشف آنها بسیار مشکل است.

سوال این بوده است که چگونه راز اکستنشن های ir. برملا شده و دیگران از آن با خبرند. جستجوی من به فارسی و انگلیسی جهت منبع چنین کشفی بجایی نرسیده است و احتمال دارد که شایعه ای بیش نباشد. با وجود این بهتر است " نماز شک دار" نخواند و از آنها پرهیز نمود. بهمین جهت من محتوای این سایت را با وجود طولانی بودن آن منتشر کردم که احتیاج به باز نمودن آن نباشد و اگر جمهوری اسلامی میخواهد اسرار کامپیوتری مرا کشف کند " بر دامن کبریایم ننشیند گرد ".