Skip to main content

"peerooz " بعد چند سال بنا بر

"peerooz " بعد چند سال بنا بر
Anonymous

"peerooz " بعد چند سال بنا بر حماقت خودم و خواندن هزارن توهین از پان و مبارزان زیر لحافی امثال سایت ایران گلوبال و انواع رادیو از آزاد تا زمانه و گویا و تا سایت های اخوندی و یالثارتی دیوث گوف منم چندتا لیچار خودسانسور گفتم.
خیلی سوزش دارددف ببن ما چه کشیدم این 37 سال از الواط سیاسی ایارنی جماعت از اخوند تا ملحدش!
من چند روزی تحت عنوان کاربری بشریت حیران" چند مطلب خیلی مهم دوباره بازگو کردم. امثال حرف های اساسی من و ریشه مشکلات دیگران گفته اند، ولی باید یکی تلنگر بزند به این جماعت الواط سیاسی که که صبج و تا شب مبارزات زیرلحافی مجازی می کنند . مردم ایران منفعل هستند.
در این صد سال فقط سه بار از زیر لحاف خیز برداشتنو دو بارش بخاطر این بود که شاه و اجانب دست زیر لحافشان کرده بودند. ولی سومی اتفاقا محمدرضا شاه مرحوم چون زیر لحافشان خیلی نرم کرده بود خوشی زد زیر دلشان.
اخوند

امد کلا لخاف کشید و انداخت بیرون، گفت ملت ایران بی غیرت از ان است لحاف داشته باشد. اسلام لحاف را مجاز نمی داند. از پس بی غیرت رتین مردمان جهان ایارنی ها هستند....
سانسور کنف ولی حقیقت همین استد که گفتم ایارنی جماعت دیگر غیرت ندارد انقلاب کند. اخوند این حکومت می کند تا ملتی دیگر مثل مغول ها بیایند این کشور از دستشان دربایورند و ملتی دیگر جاگزین شود همان طور عرب امد ملت ارایی را عوض کرد.
....