Skip to main content

من باز لینک میدهم- چون نمی

من باز لینک میدهم- چون نمی
Anonymous

من باز لینک میدهم- چون نمی خواهعم مثل دیگران اشتابه تکرار مکرارات کنم.
من احساس می کنم یک عده از اصل کثیف القا بر اثر تکارا استافده میکنندف همان داصل کثیف ضدانسانی و شکنجه گونه اقل از راه تکراار خرافات اخوندیف این قدر 1400 سال ملتی بمبارن عقدیتی کردند که گمان کنند توی چاه حمکران حاجتشان را می گرند، در کنار گنبد طلای خرم علی ابن موسی الرضا گدایی می کنند د رحالیکه نور روکش طلای گنبدهای امام شیعه مردم به گدایی و فحاشی مشغولند برای لقمه نان!
http://iranglobal.info/node/56807
آقای ائلیار و دیگر تورک های اذری محرتم، لطفا بخود باییید و از این چند ملیتی بکشید بیرون و یکبار دمکرات منشانه اجازه بدهد بعد استقرار نظام دمکراسیف خود مردم ایران تصمیم بگیرند یک ملت هستند یا چند ملت. خوب اگر چند ملت هستند دیگر ایارنی هم نخواهد بود. میشود فوق مثل اتحادیه اروپا که مثلا با برکسیت بریتانیا میاید بیرون،

انگار نه انگار 5 هزار سال پیش مردم عیلامی و سومری زبانی دیگر داشتند و اشوری ها امپراتور یداشتند. ولی نه از زبانشان و نه از تمدنشان چیزی نماندولی فرزندان انها یعنی من و ت و دی رایانریان ماندیمف ولی دیگر سرامد تمدن جهان نیستیم. تا زمانی چننی فکر کنیم یک یک ملت نیستیم یعنی اتباع یک کشور نیستیم و هر وقت عشقمان کشید با یک برکسیت راه جدا پیشه کنیم هیچ وقت نخواهیم بود.
خسته ام. دوست ندارم تکرار کنم.
چند حرف اساسی در ان لینک گفتم
اگر اهل دمکراسی و تعامل و زندگی مشترکید باید بر اشتارکات و خواست های حداقالی وحدت و همگرایی کنید.
چند ملیتی و این حرف ها صدسال دیگر تضمین کننده تدوام استبداد مذهبی یا غی ران است.
البته نشانه ها خاکی است دیگر اتسبداد جمهور یاسلامی به سمت استبداد نظامیپسپاهی می رود. طبقه اخوند هم برای خودش یک طبقه مثل موبدان ساسانی شده که با ارتشیان ساسانی یک کاست درست کردند. با ابرقدرتها با برجام ها به توافق میرسند. اسرائیل هم و قدرت یهود هم ترجیح می دهد این لولو شیعه بر سر دنیای عرب سنی اطارف باشد تا حواسشان پرت باشد.
روس و چینی ها و اروپایی و امریکایی فعلا به هیتلر های اسلامی نیاز دارند تا وقتش انها به هم سلفیانش چون صدام قذافی به درک واصل کنند.