Skip to main content

به حرفهای این خانم که یک

به حرفهای این خانم که یک
Anonymous

به حرفهای این خانم که یک مصاحبه تلویزونی را با قیمتی گزاف خریداری کرده اند باوری نمیتوان داشت . سازمان مجاهدین رجوی جریانی خطرناک تر از خود خمینی و باور ماست . چگونه میتوان از این سازمان اسلامی انتظار انسانیت و میهن دوستی و مهرورز ی داشت در حالیکه کوچکترین اعتراض با حمله نابود کننده قلمی روبرو میشود .
امروز بطور اتقاقی در سایت ( افتا بکاران) سیاه اندیش طوماری علیه اقای مصداقی خواندم که براستی پناه باید به گرگ بیابان پناه برد . من اقای مصداقی رانمیشناسم ولی باید از حق دفاع کرد. اقای مصداقی در نامه ای معترض به جنایات رجوی و سازمان است و همین . عده ای با طورماری چند صد نفری انچنا ن به این مرد حمله کرده اند که گویا او پلید ترین فرد روی زمین است . این سازمان هنوز قدرت ندارد و این گونه خط و نشان میکشد وای به روزی که این

سازمان مسلط برجان و مال مردم ایران شود . این حمله مغول صفتانه میتواند هر مخالف سازمانی و دینی ووو مورد هدف قرار دهد. هنوز میتوان در غرب از مخالف سیاسی به دادگاه شکایت کرد و اقای مصداقی نیز شامل این حق و حقوق نیز میشود که از او شکایت کرد . این درنده گی طورما رنویسان مرا بیاد ادمخواران شاه اسماعیل انداخت که او نیز عده ای پیرو داشت که مخالف را زنده زنده میخوردند . . ایشمن یکی از رهبران دولت نازی بوسیله دولت یهود ربوده شد او را نه شکنجه کردند و نه طورمارنویسانی علیه او بسیج شدند بلکه اور ا محاکه کردند .محاکمه ای شرافتمندانه و قانونی بدون طومار و خط و نشان کشیدن . . سنت زشت مخالف خواری از شما ها دور باد .
برای روشن شدن بیشتر داستان به سایت اقای مصداقی و سایت افتکاران افتخار باز دید دهید .