Skip to main content

میدانید کاربران ایران گلوبال

میدانید کاربران ایران گلوبال
Anonymous

میدانید کاربران ایران گلوبال از با ادباهای جنتلمن تا لمپن ها، چرا نام کاربرای "بشریت حیران" انتخاب کردم؟
اول از شخصیت خودم، من ادم احساسی و متقگر هستم و با سالها خوانش سایتها و کتب مختلف از دینی همچو رساله خمینی ناکس دزد انقلاب ضذ استبدادی 1357 و مطهری توریسن ولابت فقیه و یک از اخند شریک خکنی جنابتکار که کستار ده 60 یکی ننگین ترین کارنامه اش است ولی بزرگرتین جنایتهایش از این بیشتر است از جکله تجمیل هشت سال جنگ ویرانگر و گمراهی ملیون ها شیعه خرافی تا کنون نسلها را می سوزاند تا کتب صادق هدایت و کتب زندیق و ارش بیخدا و اکبر گنجی و علی دشتی و ترجات مدعدد ... واقعا حیران شدمن، بیست سال سرگشاه شدم، بعد سایتهای مثل ایرانی گلوبال و رادیوزامنه ورایو فردا بالترین و گویانیوز وزیتون و ملکوت و بی بی سی... اخر امثال ما بیچاره ها باین همه مشکلات شخصی و درگیری مالی و خانودگی چه قدرتحمل داریم؟ پس

هر کسی مثل من بودیم حیران میشد و چه بسا کارش دارمجانین و یا قرص و شراب و .. میگشت! ولی من نمونه حیران/سرگشته ان درصد اندک ایرانی هستم که خواست ان هویت تحمیلی بنا بر حبر زمان-مکان را بشکنم و برا یخودم هویتی بهتر ردست کنم. ولی شکست خوردم.
بعد 20 سال فهمیدم دین و قومیت و زبان جوامع حکمتی دانرد/ اینکه برزگان و والدین سعی مکینند از همان عوان طفولیت با دیکتاتورمنشی و بر خلاف اعلامیخ حققو بشرو هر هر ارمان ازدی خواهی ما با تکرار و تلقین مبور به پذیرش هویتی کنیم. فارسی/لری/ترکی/اذری/کوردی/کرمانجی/لکی/بختیاری/قشقایی/بلچی/زابلی/مشهدی/تهرانی/اصفهانی/مسلمان/شیعه/سنی/وهابی/مسیخی/یهئدی/ برای اینست که من حیران کمتر بشویم.
دوستان، باور کمید ما ایارنی جماعت از فارس تا ترک، از فرهنگ عقب مانده هستیم. مردم در جنون به توحش رسیدن/ طرف برای یک تصادق جزئی پرایدش با زیان طرف دیگر جلوی انبوه جمعیت خواهر و مادرهم فخش میدهند. تو اسایشگاه سربازها، سربازها بهم تجاوز جنسی میکنند. برادر ه خواهر و مادرش شبها میکنه! پرده همزمان همز نش میکنهو هم دخترش و هر کسی را برسه میکنه! چرا؟ چون اکثر مرد بیماری عقده جنسی دارند. شما یا یک ایرانی جماعت بیمار روانی طرفید.
تا ایحای داستان مشکلی ندارد در ظاهر. بخضوض ان هوت رجمعیت باشد و دارای امکانات مادی باشد، لاقل کمتر دچار فراهم اور ینیازهای اولیه حیاتی مثل کار و درامد و همسر میشویف چون هم هویت هایت کمکت میکنند. چون انها اعتماد دارند. مثلا وقتی میگویی شیعه هستم میدانند حالال و حرام سرت میشود، به زن شوهر چشم نداری. .... ولی متاسفانه این داستان یک قرنی است بهم ریخته.مدرنیته ناقص و ایدلوزی های وارداتی مثل مارکسیست و ناسیونالیزم و پان از ین نظام سنی از هم پاشیده. دیگر باید 20 سال هر کس تلاش کند ثابت کند ای بشریت من اگر دین ندارم، اکر اینرناسیونالیست هستم، هر چند زبان مادری ام به حکم جبر زمان مکانی ب رمن تحمیل شده، من رایسیم نیستم، ولی کسی بار نمیکنم. از از یک حا رانده و در یکجا مانده. اختمالا وضعیت خیلی از شما ایارن گلوبالی ها مثل من هستید.
***
فقط چند چیز برای مسجل است بعد بیش 40 زتدگی پرنکبت و رنج در جهان نکبار انسانها
1- ملیت گرایی اقوام ایارنی تهش بدتر سوریه است
2- هرگز ایران فدرال دمکراسی با ادعای چند ملیتی تسکیل نمی شود
3- اکثر شما نویسندگان ایران گلوبال که در سن میانسالی مثل من هستید تا اخر خکومت فلاکت باز اتیدا اخوندی همچنان از نزدیک یا دور تحمل می کنید و اروزی دمکراسی و رهایی- باهر تعریفی خود دارید- به گور خواهید بدر. این استبداد 25 سال ضمانت بقا یاقته
4- برای فدرال دمکراسی نیاز دارید بیش از 59 رددص مردم یک حرف منسجم مثل رهبریت خمینی ملعون بشوندف این تکثر و تنوع و پراکندگی مردم منفعل و مخافظه ایارن هرگز به خیزش بر نمی انگیزذو
5- بزودی خییل از ما توسط غومال تروریتس از میان میرویم. یا توسط مخالفان استبداد یا توسط استباد. بخصو انهایی که با تور سایفون.. به این سایت امدند. من مطمئنم همین الان لیست ترور و دستگیری تعدادی از ما را تهیه کردند. چون سایت ایران گلوبال امنیتش پایین است. برای همین هر چه سریهعتر در کاربران IP ببرید به هر طوری. مطالب مبی شود خفظ کرد.

6- باز هم میگویم این بحث دنبال کنید. اگر به فک تها و کلیدواژه هایی دام و اگر اکثریت شما به فکر نجات مردم ایارنید به نکاتی گفتم بپردازید. به اشتراکات و خواسته های حداقلی قانع باشید و خودخواهی و تخیلات و رامان گرایی های بیفایده کنار بگذارید. اوین کار هم دست کشیدن از این اصطلاح نکب بار ایران چند ملیتی است و گفتم بجایش مردمان ایرانی بکار ببرید. بقیه بسپارید به دمکراس ی آینده و نسل بعدی.
http://iranglobal.info/node/56807