Skip to main content

خلاصه كلام أقليت فارس كه در

خلاصه كلام أقليت فارس كه در
Anonymous

خلاصه كلام أقليت فارس كه در حال نسل كشى ديگر ملت هاى ايران ، خصوصا ما ترك ها هستند ، اين است كه ، زبان فرهنگ تاريخ ، خاك و بود و نبود خويش را فراموش كنيد كه كو بوديد و كى هستيد . و اصلا وجود داريد . فارسى را ياد بگيريد بزور چوب دستى در مدارس و بر أشك كودكان معصوم تان صبور باشيد. اين نسل كشى شايد بيش از ٥٠ تا ١٠٠ سال ديگر طول نكشد . بگذاريد ما فارس ها به كار نسل كشى خويش ادامه دهيم . تا در ايران يك قوم به نام فارس ؟؟!! را جايگزين كنيم . تا ديگر از كسى صدايي در نيايد.
اما من ترك به اين فرزندان آريايي روس تبار ( آريايي ها طبق ادعاهاى خودشان از استپ هاى روسيه به فلات ايران سرازير شده أند ، به عبارتى اشغالگر هستند ) مى گويم كه در اسكاتلند بريتانيا ( انگليس ) وقتى پا مى گذاريد به حتى كوچكترين شهر هاى آن ، اصلا خبرى از زبان اسكاتلندى نيست . اما أهالي اسكاتلند به انگليسى لهجه دارى سخن مى گويند

كه همه متوجه مى شوند اينها خون و لهجه اسكاتلندى دارند. و حالا هم طَي رأى گيرى آزاد بيش از ٤٩ درصدشان در سال گذشته رأى به جدايي از دولت مركزى انگلستان دادند. و بعد از جدايي انگليس از اتحاديه اروپا هم طى نظر خواهى هاى داخلي ، پيش بينى مى شود كه بيش از ٦٠ درصد مردم خواهان ماندن در اتحاديه اروپا و در نتيجه جدا شدن از انگلستان هستند . لذا به فارس هاى اشغالگر و نژاد پرست و نسل كش ، ياد آورى مى كنيم كه ملت هاى بلوچ و عرب و كرد و گيلانى و ترك ، حتى اگر زبان شان را نابود كنيد. روزى در آرزوي رهائى و استقلال خويش خواهند كوشيد و خواهند جنگيد و حتما مثل آزربايجان شمالى كه خود را از حلقوم فاشيست هاى روس و برادران تنى تان بيرون كشيد. آزربايجان جنوبى عزيز ما هم رها خواهد شد . و آموزش زبان مادرى و تركى خورد را از نو باز آموزى خواهيم كرد. فارس هاى انحصار طلب و اشغالگر كور خوانده أند كه ملت ٣٥ ميليونى ترك ما را در مسير رهائى از أشغال ٩٠ ساله نا آميد كنند. هر چقدر سركوب كنيد. و بر دست كودكان بي گناه ما چوب تَر بزنيد. هر چقدر شكنجه كنيد و كتاب هاى تركى ما را بسوزانيد. هر چقدر عمو ها و برادران فدائي مارا قتل عام كرده و بسوزانيد . عزم ما را در راه رسيدن به استقلال و راهي خود جزم تَر خواهيد كرد. تاريخ اين اصلا را ثابت كرده است . هر فشار و شكنجه و نسل كشى كه روى ملت ما انجام دهيد. نتيجه اش را بطور ملموس و معكوس خواهيد ديد.