Skip to main content

در کشور ایران کسی حق

در کشور ایران کسی حق
Anonymous

در کشور ایران کسی حق میهن پرستی ندارد . عشق به میهن همراه با موجی از توهین و تحقیر و بر چسپ فاشیست و تمامیت خواه و همکار رژیم همراه است . شادروان کشوری مینویسد در ایران از هر صد نفر ده نفر معنای میهن را میدانند . نویسنده مقاله باید توجه داشته باشد که صد سال است جریان چپ مروج بی وطنی و دشمنی ملی و استبداد فکری و جزم اندیشی است . ریشه فساد و بی وطنی و خیانت و عقب افتادگی اقتصادی و مدرنیسم در دو جریان چپی و دینی است .
همه مردم بویژه مردم ازربایجان و کردستان در انقلاب مشروطه شرکت کردند و پس از جنگ دوم و اشغال ایران حز ب توده از یک ملت متحد خلقهای تحت ستم ساخت . مردم ایران با هم اختلافی ندارند این باسواد های حزبی و فرقه ای بودند و هستند که اتش نفرت و جنگ قومی را دامن میزنند . سردمداران کنونی تجزیه طلبی همه از

اعضای بالای حزب توده و یا رهبری ان هستند . مسئله دوم مسولیت نظام در برابر مردم و ایران است . نظام کنونی خونریز بد و ضد انقلابی ولی در حال حاضر قدرت در دست اوست و نمیتوان انتظار داشت که در برابر دسیسه ای داخلی و خارجی کار ی انجام ندهد و یا مخالفان نظام سکوت کنند . هر دولتی چه دولت رجوی ویا دولت چپی و یا دولتی دیگر مسئول نظم داخلی و جلوگیری از هرج و مرج و اغتشاش است . حزب توده ایران خود همکار نظام جنایت کار اسلامی است و اقای قاسملو را به عنوان جاسوس غرب در روزنامه مردم به مردم ایران معرفی کرد . در حالیکه از بزرگ داشت مشاهیر ایرانی نظام جلوگیری میکند بزرگداشت شاعر توده ای در ایران م الف سایه با کمک دولت بر گزار میشود .