Skip to main content

به خاطر گل روى ائليللر راه حل

به خاطر گل روى ائليللر راه حل
Anonymous

به خاطر گل روى ائلیار راه حل مورد نظرم را آرائه مى دهم . هر چند هيچ أميدى به فارس ها ، حتى همين ايران گلوبال و گردانندگان آن نيست .به دلائلى كه اگر بخواهند خواهم نوشت .
١-در درجه اول شروع آموزش زبان مورد دلخواه ملت هاى خواهان آموزش زبان مادرى ( طبق همان أصل هاى مدفون شده قانون اساسى ارتجاع حاكم ) حتما فارس هاى مخالف رژيم حاكم خواهند گفت كه اين در قدرت ما نيست . بله درست است . اما حمايت از اين خواست ملت هاى زبان بريده كه در قدرت فعلى شما هست .
٢- قبول أصل فدراليسم از طرف كليه سازمان ها و تشكيلات ضد رژيم ارتجاعى آخوندى و و تلاش برأى تشكيل مجلس ملى در تبعيد .با حضور تمامى احزاب ملت هاى ايران كه به أصل فدراليسم رأى مثبت داده أند .
٣- هر گروه و سازمانى كه به اين أصول رأى نداده است را به ملت هاى ايران معرفى نمايند
٤- به علت اينكه اين مرجع ملى اگر از طرف فارس ها هم مورد تأييد قرار گيرد ،

به احتمال يقين در أكثريت مطلق اگر نباشد بطور نسبى در أكثريت خواهد بود.
به احتمال قوى مجاهدين و سلطنت طلبان از اين جريان حمايت نخواهند كرد. و البته به مرور زمان و با كار آيى هاى عملى اين اتحاد ملى ، برخى از مخالفين هم به احتمال قوى همراه خواهند شد .
٥- با صداى واحدى كه همه ملت هاى ايران پيدا كرده أند . قطعان در جوامع بين المللى هم مورد حمايت واقع خواهند شد.
٦- با امضاى ميثاق ملى و تعهد به اجراى أصل قانون فدراليسم از طرف اعضاى مجلس ملى ، مى توان اميد وار شد كه بعد از سقوط رژيم ارتجاعى آخوندى همه ملت ها به خواست هاى ملى خود در سايه حاكميت دمكراسي و فدراليسم و در يك مجلس عالى ملى بدون خون و خون ريزى و با رأى و نظر نمايندگان ملت هاى شركت كننده خواهند رسيد .
نتايج ...
١-جنگ بين ملت هاى غير فارس با فارس ها فرو كش كرده و همه دست در دست هم بر عليه رژيم ارتجاعى آخوندى فرو كش كرده و جاى آنرا قدرت ملى و احترام متقابل خواد گرفت .
٢- دوست و دشمن فدراليسم و دمكراسي واقعى شناخته و ترد و منزوى خواهد شد .
٣- در مجامع بين المللى به نتايج ملموسى دست پيدا خواهيم كرد .
٤-در صورت نياز و با رأى و نظر مجلس در تبعيد ملى . حتى قدرت و توان و مشروعيت تشكيل ارتش ملى را خواهيم داشت كه نظاميان وفادار به ميهن واحد و دمكرات و فدرال ، توان شركت در آن را خواهند داشت .
٥- با حمايت أكثريت ملت هاى ايران ، از توان و قدرت مالى و لجستگى و سياسى قابل توجهى بر خوردار خواهيم بود.
٦- با تأسيس اين مجلس قوى و ملى و يك صدا ، و اميد به رأى حق مشروع همه ملت هاى ايران . در داخل و خارج ، از صداهاى آلوده به همكارى با رژيم ارتجاعى آخوندى تا حدود مؤثرى خلاصدخواهيم شد .
٧-مشروعيت ملى و جهانى پيدا خواهيم كرد....
٨-،و...........
اما من شخصا هيچ أميدى به فارس هاى انحصار طلب و نسل كش ندارم . ٩٠ سال است كه ما ترك ها داريم بهاى صلح جويى خود را پرداخت مى كنيم . و صبر ملت ما واقعا سر آمده است .