Skip to main content

جناب توکلی ایران کشور

جناب توکلی ایران کشور
Anonymous

جناب توکلی ایران کشور موزاییکی نیست کشوری یکپارچه بوده و هست که پیوستگی تاریخی و تمدنی دارد. هنوز هم اکثریت مردم آن خود را ایرانی می دانند و به زبان فارسی یا گویشی نزدیک به آن سخن میگویند. ولی هر زمان ضعیف شده قوم مهاجر بیابانگردی خود را به داخل مرزهای آن انداخته و امروز هم بعضا طلبکار تاریخ و فرهنگ نداشته خود است البته بیشتر این القائات از سوی توده ای های بی وطن و دشمنان منطقه ای و فرامنطقه ای ایران است بوطوریکه امروز شاهد همدستی عربستان مرتجع با غربیها و توده ایها در ایرانستیزی هستیم . شما با این سایت و این چند نفری که مقاله های نفرت پراکنی قومی فاقد ارزش علمی می نویسند و دو نفر هم پای آنها به چند اسم کامنتهایی بی ارزش تر از مقاله می گذارند فکر نکن شناختی از جامعه ایران داری . جامعه ایران، درون ایران است و اکثریت با ایرانیان وطن خواه است. حتی ترکها حاضر نیستند سفره پرنعمت ایران

را رها کنند و کشوری محصور در خشکی بدون نفت و گاز داشته باشند که حتی حریف کردها نخواهد شد. هارت و پورت آنها برای باج گیری و ادامه دادن رانت خواریهای فعلی است.
اصل 15 تحت فشار چپها وارد قانون شد و از آن چیز دندان گیری نصیب تجزیه طلبان نخواهد شد. می گوید تدریس به زبان فارسی است اما در فرهنگ گروه های قومی اگر چیز بدرد بخوری باشد می توان با ترجمه به فارسی در کتب مدارس استفاده کرد مثل ادبیات ملل مختلف جهان که نمونه هایی از آن در زمان ما در کتب مدرسه بود. از دل اصل 15 تدریس زبان مادری یا تدریس به زبان مادری در نمی آید جای زبان مادری در کشور ایران با اینهمه توطئه های در کمین در مدارس نیست.
در سوئد می گویند هدف اصلی آموزش در مدارس این است که همه دانش آموزان پس از پایان تحصیلات زبان سوئدی را در حد عالی و پیشرفته بکار ببرند حالا ما بیاییم هر گوشه مدارس بزبان محلی درست کنیم و بدست خودمان ملت ایران را با هم غریبه کنیم؟!
مطمئن باشید کرد و بلوچ و عرب و حتی ترک وزنه ای در ایران نیستند و اینها بیشتر به ایران نیاز دارند تا ایران. مثل شما آواره های در کشورهای غربی که به جای رفتن به روسیه و کوبا و کره شمالی سر از غرب درآوردی آیا غرب به شما آواره ها نیاز دارد یا شما به غرب؟ ما هم به قومیتها نیازی نداریم آنها به ایران نیاز دارند عربهای شیعه از ایران جدا شوند توسط عربهای سنی همزبان خود محو خواهند شد. آذریها بجز سرزمینی محصور در خشکی بدون نفت و گاز و راه به دریای آزاد و محاصره شدن بوسیله کرد و داعش و ارمنی و تات و تالش و فارس چیزی نصیبشان نمیشود. به همین رویدادهای پس از انقلاب توجه کنید در جنگ ایران و عراق 60 درصد شهدای جنگ در دفاع از تمامیت ارضی ایران تنها از 3 استان خراسان و تهران و اصفهان هستند! خراسان به اندازه تمام ترک و کرد و بلوچ و عرب و ... در جنگ شهید داده وقتش برسد همین 3 استان برای درهم کوبیدن هر زیاده خواه تجزیه طلب و فدرال بازی کفایت می کند کما اینکه در اول انقلاب هم گروه های به اسم خلق فلان و بهمان سربرآوردند و در نطفه خفه شدند. دولت ایران چند میلیون مهاجر خارجی را تحت فشار خارجیها در ایران پذیرفته که هزینه های مادی و معنوی هنگفتی به جامعه تحمیل می کند جالب است هیچکدام اینها در مناطق قومی حق اسکان نداشته و ندارند!( یعنی دولت بقول اینها پان فارس رسما ممنوع کرده است!) یعنی تمام هزینه ایران بر دوش اصفهان و خراسان و تهران و شیراز و یزد و کرمان و بوشهر است اما این وسط عده ای قوم و قبیله تازه وارد وبی تاریخ و تمدن که نقش بدرد بخوری در ایران نداشته اند امروز زبان قبیله ای که حتی به مرحله نوشتاری نرسیده را بهانه برای ابراز وجود و سهم خواهی سیاسی می کنند. و خواهان خود مختاری در مناطق اشغال شده خود هستند در حالیکه میلیونها نفرشان در شهرهای تاریخی شیراز و اصفها ن و تهران و مشهد و بوشهر و ... مشغول کارگری هستند! شما آقای توکلی بفکر خودت باش وآخر عمری در دانمارک خوش باش برای ملت ایران مشکلات جعلی درست نکن کسی بدنبال زبان مادری باشد در خانه از مادر یاد می گیرد و بیرون از مدرسه می تواند کلاس تشکیل بدهد و کسی هم مانع آن نشده.