Skip to main content

چناب "lachin " اگر به خودت

چناب "lachin " اگر به خودت
Anonymous

چناب "lachin " اگر به خودت زحمت می دادیدی و کامنت های لینکهای قبلی الم یخوانید هم با تفکرم در مورد چونگی دفارلدمکراسی مد نظرم اشنا می شد یو هم میفهمدی من مرد 40 و اندی الیم و دانشگارفته و ای تی و گرافیک خوانده ولی نه هترمندم و نه استاد و برای گذران زندگی کاگری مینم.
من ارزوی میگکردم قوام مرحوم این حماقت نمیکرد و اجازه میداد اذرباایجان و کردستان سنی (سندج) از ایارن جادا میشد. ان وقت ما پول نفد و مالیالت صرف مناطق وطن دوست ایانر یو وفدادار مثل کرمانشاه و اهواز و دزفول و سیستانو خراسان میکردیم.
ولی نوادگان توئرک صفوی-قاجار تا همنیدامروز در حکئت استبدادی نوفذ دارند از خامنهایملعون تا دیگر وابستگانو
من ارئوزی هست به صورت مسالمت امیز از شرزادربایجان و کردستان ایارن راحت شودو ما بالاخره طعم دمکراسی دفارل بگشیم. چون ایده چند ملیت شما اول ماجرا تجزیه و جنگ داخلی و یوگسلاویزه است.
متاسفانه

اکثز هم زبانان ایارن دوست و متحد ماف مانند لر و بختیاری و شمالی و سیستانی هنوز هاک پرست هستند. اذربایجان و کردستان به اندازه جزیره قشم هم ارزش اقتصادی و پلوتیک ندارند و جز سربار نیستند. بهرتست شما شما ادربایجانی ها و کردستانی ها (اردلانتی سنندج) بروید زیر خکومت علی اق و باراازنی این دو دیکتاتور توظهور .
ما علاقه به ماندن شما ندارم.و ولی چکنم همزبانمان فارس وئ متحد ما هنوز عشق دوران ساسانی و هخامنشی کورشان کرده.
قطعا همه پرسی برگزار شود من رای به بیرون انداختن اذرابیجان و کردستان مزاحم و تفرقه افکن هستم جز سربار یو نفرت افکنی و تجزیه برای ایارن بزرگ ندارند.
فدرال دکراسی من بر اسا شهرستان است که حتی هورامی زبان اصیل ایارنی هم زبان و هویتقومی و زبنی و تریخی اش حفظ شود ولی شما دنبال ملیت هستید. ما یک ملت هستیم و ملت ایران. هرکس خودش ایرانی نمیداند نباید درکشو ایران باشد. همان طو رایلات متحده با جمهوری فدرال فقط یک ملیت می شناسد به نام ملت امریکا./تمام