Skip to main content

تا آنجا که معلومات من قد

تا آنجا که معلومات من قد
peerooz

تا آنجا که معلومات من قد میدهد نمیدانم که آیا واقعا غرب خمینی را " در آب نمک خوابانده بود " یا نه ولی با تبلیغات آشکار بی بی سی و فعالیت های نیمه آشکار سازمانهای دیپلماسی و مخفی غرب, میتوان باور کرد که " رستم یلی بود در سیستان " و این عوامل, از او رستمی ساختند و شد آنچه نباید بشود, درست مانند به سر کار آوردن رضا شاه.

بهر حال " ظاهرا " " مسلما " غرب مستقیم و یا غیر مستقیم خمینی را به ما تحمیل کرد و در آنزمان ما خیال میکردیم که خود ما انقلاب کرده ایم. اگر این بیان درست باشد و امریکا و انگلیس خمینی را سر کار آورده باشند جالب است که ببینیم سرکار خانم انتظاری در مرداد ۱۳۸۴ در کنگره آمریکا و خطاب به اعضای این گنگره بفرمایند:

" دوستان محترم- ازتلاش شما درمبارزه بر علیه بنیادگرایی قدردانی ودر برابر شما ادای احترام میکنم. همه ما بپاخاسته ایم برای تحقق آزادی، برابری و صلح در ایران.

اجازه میخواهم از همه شما درخواست کنم به پاس احترام همه انسانهایی که جانشان را فدای آزادی، برابری و صلح کرده اند بپاخیزیم و لحظاتی دست بزنیم. متشکرم".!!؟

اگر این قضییه را به اوضاع امروز تعمیم دهیم آیا حق به جانب صائب تبریزی نیست که ما " چون طفل نی سوار به میدان روزگار - در چشم خود سوار ولیکن پیاده ایم " ؟ و هنوزهم نمیدانیم که پیاده ایم؟ نمیدانم.