Skip to main content

اگر از هزار نقطه ایران، صد

اگر از هزار نقطه ایران، صد
Anonymous

اگر از هزار نقطه ایران، صد نفر جمع کنند و بیاورند به طور اتفاقی، در ورزشگاه صد هزار نفری آزادی تهران، همگی نیمه عریان، بدون کلام واسادند و بعد ناظرانی از چهار گوشه جهان بایندف بگویند اکثریت اینها کدام از ، اریایی، یا مغول یا عرب .. هستند، شرط می بیندم هیچ کس نخواهد توانست بگوید! بجز اینکه می گیود ای بابا این ها یک عمده ادم سرسیاه و سبزه رو و دماغ دراز هستند!
دقیقا مشخصات ایرانی همین است. این هاپ گروپ و کسرشعر ول کنید. بیش 90 ایرانی ها- علی رغم اقدامت ضد ایارنی استبداد مذهبی- جشن نوروز گرامی میدارندو سیزده به در مروند حتی شده تا دم پارک خانه! همین یک نکته کافی است که ثابت کند ما ایرانی هستیم. ارایی و مغول عرب هر چه بودند نژاد نبودند، یحتمل اقوامی کوچنده بودند و زدند و خوردند و رفتن. البته چون داستان اریایی ها نازیها بهانه سرکوب مردم سرمایه دارن یهود کردند، هنوز داستانش داغ نگه داشتند.

من بعنوان یک فارسیز بانف میگویم، با خوانش ترجمه متون میخی، خیلی واضح یک شاهنشاه کشورگا در 2500 سال پیش گفته اریایی است. نه منظورش نژاد بوده و نه اینکه فحش و بد و بیراهی به به عرب و یهود و مغول و تورک و .. داده.
بر من مسلم است داریوش میخواسته بگه ای مردمی من به زور و ترفند شاه شما هستم، منم مثل شما ایارنی ام. همان طور شاهان بعدی همین کار کردند. شاهان قاجار هم روی اسکناس هایشان اسم ایارن بود و پشت انگلیسی اش هم پرشیا. 2500 ساله داستان همینه.
باز هم میگویم، این داستان اریاای حتی پان تورک ها بیخیال بشوند، یهودیها و اسارئیلی ها بیخیال نمیشوند. البته منظور یهودی ها بیان مظلومیتشان در کشتاز نازیها و حق موجودیت اسارائیل است که م ایانر یاصلا مشکلی نداریم نه با یهود و نه با اساردیل/ این اخوندها هستند که کینه اعراب یثرب با ترفند در دل مردم ایران انداختند وگرنه ما را چه به ااسرائیل با هزار کیلومتر فاصله و دو کشوور در مانمان؟!
حتی اخیرا من سریال اشنا شدم که نشان میداد نازیها امریکا در جنگ دوم جهانی تصرف کرده بودند و همانجا هی میگفتند ارین ارین! چکار کنیم این فیلم سازهای یهودی بیخیال این داستان نمیشوند. ناکس هیتلر این کلمه و نشان چلیپا مه نشان قدمی مردم خاومریانه بود سواستافده کرد!
ای استادان هنرمند یهودی لطفا از این ارین بکشید بیرون بگویید المانی و نازی. چون یک عده پان تورک دیوانه دارند اتش بالکانیزه کردن ایارن مهیا میکنند. میدانم شما یهودیها بیان مظلومیتان است 4000 سال رنج برددی. ولی ما ایرانی ها سر این داستان ارایی گری داریم جر میخوریم. بکشید بیرون از این اریایی! الان اکثر مردم ایارن دیگر هیچ دشنی با اسارئیل ندارند/ اوایل انقلاب 57 تحت تاثیر اخوند عده زر زدند/ ولی باور کنید اکثر مردم ایران هیچ دشمنی با اساارئیلی حتی ارعاب ندارند. الان ایرانی ها با افتخار می گویند سیب لبنانی عالیه یا گاو اسرائیلی نژاد گاوه بهترین محصولات کشاورزی و دامی هستند. منظور متوجه شدید. همان طو رکه اجناس کره ای و ژاپنی و المانی.. بهترین جنشس می گیوند. پارچه ترکیه تعریف میکنند. کلا ایرانی ها بیگانه نوازند. اهل معاشرت و دوستی با همه هستند. هر جا هم چیز مدرن و خوب باشد می پذیرند. ایرنی ها زودتر و بیشتر بقیه کشورهای شرق میانه کت و شلوار و مانتو غربی قبول کردند. فقط اقلیتی اخوند و مزدور اخوند که انحصار صدا و سیما و سینمای ایران دارند چهره دروغین از مردم ایران به جهان مخابره میکنند. بیش از 90 درصد ایرانی اصلا هیچ دشمنی با هیچ قوم و ملت و کشوری ندارند. نه با اسرائیل و نه عربستان و نه با امارت و نه چین و نه با روسیه و نه امریکا و نه اروپا... گفتم هنوز اقلیتی اغلب پیرو پتال وامنده دهه 50 هستند که مخشان قفل. اکثریت ایارنی جوان و میانسال هستند این مثل اونا نیستند.
ما ایرانی هستیم و بس.
ایران نام یک کشور است. معنی اش از نظر من- با توجه مطالعاتم- در تدوام نام سومری عیلام است به معنی سرزمین کوهستانی.
ما مردم ایران اختلاط اقوام گذشته هستین ولی چنان در هم اختلاط یافتیم که مثال ورزشگاه صد هزار نفری گفتم.
دو حالت ندارد، یا مثل مردم متمدن اروپایی عرضه داریم یک کشور مدرن و دموکراتیک می سازیم یا با استبداد و قوم گرایی و پان بازی کشورمان را تبدیل به سوریه دیگر می کنیم.

http://iranglobal.info/node/56807