Skip to main content

ائلیار از کسانی است که از حق

ائلیار از کسانی است که از حق
Anonymous

ائلیار از کسانی است که از حق شورای دبیران و مقاله نویسان است. هر کس در چنین حدی مقاله می نویسد، باید منتظر نقد باشد.
من اگر امدم توی سایت ایران گلوبال- سایتی که فاقد https است و راحت هک میشود. یک خورده سواد it دارم. میدانم رژیم و سپاه سایبری راحت ردیابی میکنند، برای هر کلامم میتوانند بدون حکم حکومتی مجدد به قتل برسانند چون خمینی قبلا به قاتلاابه دداگاه نمایشی مرتضوی و صلوات یندارند. مگر ستار بهشتی چگونه کشتند؟ مگر فرخ زاد قاسملو و بخیتار ها را چگونه ترور کردند؟ کشتن ما انسان هایی غیرنظلمی و بی دفاع، که تنها جرمان نوشتن و گفتن از استبداد و فریب اخوند و سپاهی است، تنها جرمان حرف و انتقاد و رسواکردن ظلم و فساد استبداد و آگاهی دادن به مردم است!
ولی چون رادیوزمنه و فردا، تحت نفوذ یک جریان فکر ایران گرایی است، صریح بعنوان یک فارسی زبان بگویم، از معدود سایت های حاضرست به دلایلی

کامنت عجیب و دگراندیشانه امثال مرامنتشر کند! ارزشش دارد سایت ایران گلوبال است. میتوانم بروم با وبلاگی بزنم و شاید گیر سپاه سایبری هم نیفتم، ولی ارزش ارتباطی چندانی نخواهد داشت!
میخواهم حرفم را مردم بیشتری بدانند حتی شده یک درصد.
زمان کمیست تا بروزفاجعه بزرگ! شاید اشتباه میکنم- برای همین میگویم حرفهایم را نقد کنید هر چند با به تندی، ولی فحاشی نقد نیست!
ولی 37 سال حکومت اینها دیدم. دیدم بازگرداندن اذربایاجان و کردستان تحت اشغال بلشویک های وابسته شوروی 1945 به زیان ملت-کشور ایران تمام شد! برای ملیت ما نبود برای انسداد راه بلوک شرق به جنوب بود!
اما بلوک شرق خودش از درون بخاطر ساختار ضدانسانی و غلطش از هم پاشاند.
من اگر ترس جان نداشتم از تروریست ها و قاتلان حاکم با نام و هویت واقعی کامنت میگذاشتم، ولی میدانم حتی ممکن است یک همزبان احمق افراطی خاک پرست زودتر از قاتلان حاکمیت یا پان.... منو بکشد. مگر اسحاق رابین کی کشد؟ یک جوان 25 یهودی افراطی صهیونیست!
همان طور واضح دروغ میگویند پان تورک و پان کورد و پان عرب... نیست که هست، پان ارایی و پان فارس هم هست و اتفقا فارس های تروریست زیادی هستند که دست به دست امثال خلخالی تورک و رجوی ... مرکتب قتل شدند و هنوز هم وارثان تروریست؛ فارس+تورک+عرب+کورد.... در داخل و خراج فعالند، متاسفانه از قربانیانشان امثال ما هستیم که نقد و حقایق را بازگو میکنیم. هر شب و روز می گویم اخر سر یکی از این قاتلان جهل و ظلم کارم را میسازند!
ولی رنج میبرم میبینم یکی یکی کشورهای این منطقه کلنگی میشوند. رنج میبرم مردم غیرنظامیان با بمب اسبتداد
و روس و غربی و عربی نابود می شوند! برای چند صباحی شهوت حکومت بیشتر!
خب برخی مثل من هستند، نمتونند مثل گوسفند زندگی عادی شان بکنند
می بینم، به روشنی می بینم ایران را دارند پرتاگاه نیستی سوریه ای شدن می برند.
ائلیار هنوز به سوالاتم جواب نمیدهد. چر؟
اصلا توقع ندارم سایت ایران گلوبال خدمتی برای باقی ماندن ایران تحت دمکراسی بکند، عملکردش می بینم که دروغ پراکن پان های جنگ برانگیز است، ای آزداگان جهان، بدانید این جنگ افروزان هرگز خودشان وار میدان جنگ نخواهند شد فقط شاهدند
یکی بالاخره باید این حقایق میگفت، نه پهلوی و جمهوری اسلامی، حکومت فارس ها نیست، فارس ها بالای 80 درصد مخالفند سندش رای اعتراضی شان، فارسی از دوران پایان حکومت عربها همواره زبان اداری بوده، فارسی یک زبان نوشتاری است. فارس فارس گفتید منم گفتیم باشه فارسم، چون همین است زبان مادری ام بسیار شبیه فارسی نوشتاری است و من بیشتر لری و بخیتاری و تا حد زیادی سیستانی و شمالی را متوجه می شوم، نمی دانم اسمش زبانم چه بگذارم، ولی میبینم من لری و بخیتاری و سیستانی ویزدی بیشتر متوجه میشوم تا کرمانجی! ولی تورکی و عربی تقریبا نمیفهمم پس لابد فارسم!
ظاهرا تورک گرای هدفت تنها تجزیه نیست بلکه ویرانی ایران است، من احمق و نفهم، دارم سوال میکنم، دارم میگویم بر طبق عرف دنیا، ملیت یعنی اتباع (شهروندان) یک کشور که یک شناسنه و گذرنامه دارند، شکل ایده ال و دموکراتیک و انسانی اش همین است که اصلا از کسی نپرسند قومیت و زبان و بویژه اعتقادات مذهبی ات چیست! وگرنه میشود تفتیش عقاید! در این زمانه در کشورهای استبداد زده ودراسارت دین خاورمیانه حتی گفتن اینکه سکولار هستی به قیمت جانت تمام می شود چه برسد بگویی بی دین یا ناباور هستی!
در این کشورها منطقه، چون از والدینش- اسما مسلمان- به دنیا امده، عملا تا اخر عمر باید تظاهر کند به مسلمانی! وگرنه به جرم ارتداد می کشند او را!
ما در چنین جنگلی از جهل و ظلم زندگی می کنیم.
باز هم از سایت، خواهش میکنم هر روزه اطلاعات ip کاربران پاک کند. تاکنون هکرهای تروریست استبداد و دیگران هک کردند.