Skip to main content

حلاف کرد و بلوچ و عرب ، آذری

حلاف کرد و بلوچ و عرب ، آذری
Anonymous

حلاف کرد و بلوچ و عرب ، آذری های تجزیه طلب نشان دادند که بی منطق ترین گروه قومی در تاریخ روشنفکری ایران هستند چون بجای برخورد سیاسی با حاکمان ، با مردم ایران دشمن هستند و با تکیه بر راسیسم شونیستی مغولی ، کار مخرب شان دروغ و جعل و تحریف و شانتاژ و دزدی فرهنگی است .
از اینکه مدافعان ارضی ایران ، به سبک خودشان یعنی متد بی منطقی با این چند نفر برخورد میکنند و پاسخ میدهند، نشان داده که با دشمن مردم و کشور ایران ، بحثی نیست ، غیر از نبردی سرنوشت ساز و نابود کننده .
اگر ما به فیلم و کلیک های کردی نگاه کنیم ، کردهای هویت طلب ، مدام از دولت و حاکمان و آخوندها انتقاد میکنند و نه دروغ و توهین در باره ایرانیان و پارسیان .
ولی آذری بی منطق تجزیه طلب ، حوادث طبیعی مانند دریاچه رضائیه و بازی فوتبال تاراختورسازی و زلزله ابرقو را هم به گردن فارس و ایرانی می اندازد و برای مزدوری از صعودیها ، دهها بار

اینجا عصبانی از نام خلیج فارس است.
چون در قرن 21 راسیسم انسان ستیز آذری بشکل ستون پنجم بیگانه با ایران و ایرانی و فرهنگ و تمدن و تاریخ ایران علنا اعلان جنگ نموده ، وظیفه تمام ایرانیان و اپوزیسیون میلیونی آن است که از چپ و راست و مذهبی و ملی و اصلاح گرا و مجاهد و قومی ، در یک صف متحد و در درازمدت در افشا و سرکوب و بایکوت و تارومار کردن این گروه بیگانه کوشا شوند.
بعد از حمله مغول و اعراب ، آذری های ترک تجزیه طلب ، دشمن استراتژیک کشور و خلقهای ایران هستند . هرگونه سازش و دادن امتیاز و جدی گرفتن و بحث با این گروه ، حلاف انسانیت و میهن پرستی است .
اینها که عرضه و توانایی راه انداختن یک سایت برای خود را ندارند و فقط مثل همیشه از امکانات ایرانی و زبان فارسی سوء استفاده میکنند ، کارشان فریب مردم خود است و نمی توانند اروپا و امریکا را ترک کنند و حتی یک دهکده را در یک کشور ترک زبان بچرخانند.
اینها که غالبا از دهکورههای آذربایجان بدون رابطه با ایران و ایرانی ، به غرب آمده اند ، دروغهای گوبلزی در مورد ایرانیان در این سایت مینویسند که انگار قبلا در سیبریه زیسته اند و برای ریختن وحشت خود در مقابل نیروی لایزال ایرانی ، به مردم ایران ، نام فارس و زبان فارسی میدهند ، تا نادانی و مردم فریبی خود را لاپوشانی نمایند .