Skip to main content

جناب یکنفر, اگر انقلابی به

جناب یکنفر, اگر انقلابی به
دیرنج مین ائللی

جناب یکنفر, اگر انقلابی به بزرگی انقلاب کبیرفرانسه کاتولیسیسم را توانست نابود کند, شما و ما هم قادر خواهیم بود, شیعیسم را در آزربایجانمان از بین ببریم. دینها با سرکوب و کشتار چند صد ساله عوض می شوند و نه شما و نه ما میخواهیم چنین کنیم و نه میتوانیم دست به این کار بزنیم. اما میشود انرا بدلیل ماهیت حقوق بشریش , پالایش کرده به مسجد و سقاخانه محدود کرد و با تدریس تمامی ادیان توسط متصدیان آن ادیان و آتئیسم بوسیله معتقدینش در مدارس, تولرانس جامعه مان را تقویت کنیم.
نوشته مرا ظاهرا خوب مطالعه نکرده اید. من معتقدم که حرکت ملی آزربایجان از هر فرد و یا دولتی که دشمن آخوند است و معتقد است که مبارزه ما به نابودی دشمن مشترک خواهد انجامید باید کمک بدون تعهد بگیرد. اما عربستان دولتی دینی متعصب است و تنها از همکیشان خود همانند حزب دموکرات پشتیبانی می کند و حتی مسلح می سازد که اصلا به نفع ما نیست.

بعضی ها تنها یک فرد نیستند که حج رفتنشان به من و شما مربوط نباشد. رفتن اینها تبلیغ حچ و تحکیم مذهبیست که صدها سال جنایت بر علیه مردمان ما را در کارنامه خود دارد. دستاورد این حچ سیاسی چیزی نبود جز زیان و تبلیغ برای حکومت دینی حجاز و اسلام. اولین قربانی خود حاجی آتئیست بود که10 سال پیش در یک مصاحبه با هفته نامه محلی علنا خود را آتئیست, مدرن و دمکرات نامیده بود. ایشان از عمر, قاتل ملیونها آزربایجانی در صدر اسلام, اشغالگر وطن ما, تجاوز کننده به مادر بزرگان ما و فروش اجاد ما در بازارهای مدینه و شام و بغداد تعریف و تمجید کرد که شرم اور است. عمر بهمان اندازه جنایتکار بود که علی و شخص محمد بودند.
حج سیاسی بلوچها و اعراب به خود آنها مربوط است نه به من و شما هر چند معتقدم متاسفانه اعراب کمک درخوری دریافت نخواهند کرد. آنها تحت هر عنوانی از عربستان کمک بگیرند به نفع ما خواهد بود.چراکه نه نسبت به سرزمینهای ما ادعای ارضی دارند و نه احتمال اتحادشان با دشمنان ما در آینده نزدیک موجود است. دشمان آنها دشمنان ما هستند و قدرت گیریشان به ضعف دشمنان ما خواهد انجامید.