Skip to main content

در آمریکا نمایش تلویزیونی طنز

در آمریکا نمایش تلویزیونی طنز
peerooz

در آمریکا نمایش تلویزیونی طنز جدی وجود دارد به نام شنبه شب که طرفدار زیادی داشته و هرهفته وقایع را بصورت طنز گزارش میکند و حرکت و جملات, تقلید کامل از حقایق است و مردم کلی به تمسخر واقعیت میخندند و فردا هم میروند ۵۱ - ۴۹ در صد به همان افراد مورد تمسخر رای داده و شاد و راضی به منزل میروند.

در ۳۰۰ - ۲۰۰ سال گذشته تنها نیرویی که تمامیت ارضی ایران به صورت کنونی را تضمین کرده قدرت های روس و انگلیس و امریکا بوده است و حتی در دوران حکومت دمکرات ها که با پشتیبانی قشون سرخ, خلق آذربایجان قیام کرد با یک تشر امریکا " حق تعیین سرنوشت " معلوم شد.

زمانی که آدم بسیاری از مقالات و کامنت های ایران گلوبال در باره مسائل اتنیکی و جملاتی مانند " حق تعین سرنوشت برای ملیتهای تحت ستم " و " منشورحقوق بشر", " سازمان ملل متحد " و غیره را میخواند بیاد نمایش شنبه شب میافتد. ما چنان از " سازمان دولت های متحد "

سخن میگوئیم و به آن باور داریم که فراموش میکنیم سال گذشته عربستان سعودی به ریاست هییت شورای حقوق‌ بشر سازمان ملل!! متحد انتخاب !!! شد و ما هنوز از این امامزاده ها انتظار معجزه داریم و جوکی هم در باره آنها نمیسازیم. در ولایت ما ضرب المثلی ست که که " اگر ننه مان را ندیده بودیم از غصه بابامان دق میکردیم " !