Skip to main content

حالا که بحث از هخامنشیان است

حالا که بحث از هخامنشیان است
Anonymous

حالا که بحث از هخامنشیان است اجازه بدهید یک کمی بیشتر در این بارهاطلاعات بدهیم . صد ها دلایل مستند وجود دارد که هخا منشیانی نبوده است و این یهودیان هستند که این داستان را ساخته اند.
در لینک زیر شما عکسی را می بینید که در دوره پهلوی ها کاوش و کند کاری در تخت حمشید یا چهل منار(نام اصلی و قدیمی)
شروع شد.البته ناگفته نماند , سرپرستی این کندکاری را یک یهودی آلمانی بعهده داشت که بعدا بازهم به یهودی ها از دانشگاه شیکاگو آمریکا سپرده شد.در این عکس در قسمت جلو خرابه هائی دیده میشود که از آثار عیلامی ها بوده, برای اینکه حدود 25000 لوحه
https://www.dropbox.com/s/rsd7jm1ogrw1zot/ELAMI.JPG?dl=0

گلی مربوط به عیلامیها از لابلای این خرابه ها بیرون آورده شدند و تا حال در دانشگاه شیکا گو پتهان کرده اند.عیلامیها دولتی داشتند که از هزاره سوم قبل از میلاد تا 600 سال قبل از میلاد در سرزمینهای خوزستان و شوش و تمامی ایران خکومت میرده اند.
عقب تر از این خرابه های گلی ستونهای تخت جمشید یا چهل منار دیده میشود.
حالا سئوال کلیدی عبارت از این است, آیت تخت جمشید اول بنا شده بوده یا خرابه های باقی مانده عیلامی؟
اگر تخت جمشید بعد از خرابیهای عیلامی بنا شده بوده است؟ پس چرا به این خرابه های گلی که کندن و بر طرف کردنشان هم زیاد سخت نبوده دست نزده اند و در حیاط قصرهای قدر قدرت هخامنشیان( بقول پانفارسها) باقی گذاشته اند؟ یعنی منطق حکم میکند که بنای تخت جمشید ,حالا بوسیله کدام پادشاهان فرق نمیکند , قبل از دوره عیلامیان بوقوع پیوسته است . قبل از عیلامی هم هخامنشیانی نبوده است, بنابراین تخت جمشید هم متعلق به هخامنشیان نیست. دروغ را بقول گؤبل آلمانی اینقدر بزرگ گفته اند که به ذهن کسی خطور نکند چنین چیزی دروغ است. حالا بازو بند هخامنشیان هم که با ماشین های الکتونیکی کندکاری شده است پاره ای از این داستان است.
https://www.dropbox.com/s/rsd7jm1ogrw1zot/ELAMI.JPG?dl=0