Skip to main content

بهانه می آورند تا خروج از

بهانه می آورند تا خروج از
Anonymous

بهانه می آورند تا خروج از کنگره را توجیه کنند. چون موقع تشکیل کنگره همه احزاب متشکل در کنگره اختلاف سیاسی همدیگر را برسمیت می شناختند . آنچه که این تشکلات را در کنگره ملتها دور هم جمع کرد مطالبه فدرالیسم بود. فدرال بودن آنها را به هم نزدیک کرد.
از اینرو دلایل جنبش فدرال برای خروج از از کنگره منطقی نیست. باید رک و راست بگویند که آقا ما از اول اشتباه کردیم وارد کنگره شدیم. دوست عزیز شما از اول نمی دانستید که حزب دمکرات همیشه با کشورهای امریکا، کشورهای غربی، کشورهای ترکیه، عربستان، عراق، لیبی و غیره رابطه دپبلماتیک دارد و همیشه با جمهوری اسلامی در ساخت و باخت بوده است و همیشه حاضر به مذاکره با ایران بوده است.
آیا جنبش فدرال دمکرات آذربایجان نمی دانست که جنگ مسلحانه یکی از ارکان مهم و شیوه های مبارزه حزب دمکرات کردستان است؟ آیا شما نمی دانستید که حزبی که چریک و بپشمرگ دارد و دهها سال

جنگ میکند و در حال جنگ با رژیم است؟ چرا از اول با چنین حزبی در کنگره ای به فعالیت مشترک دست زدید؟ چرا با حزبی که ادعای ارضی به آذربایجان دارد همکار شدید؟ چرا به فعالیت با جریانی که از روز اول به همه جریانات دیگر امر و نهی میکرد ادامه دادید؟ شما و حزب مادر جنبش فدرال دمکراتها یعنی راه کارگر هم ماهیت ضد دمکراتیک حزب دمکرات را در کردستان جنوبی (عراق ) و کردستان شرقی (ایران) شاهد بودید و می دانستید. پس چرا با آنها وارد معامله شدید؟
به نظر من آقای آزادگر و جنبش فدرال دمکرات باید نقد جدی از اشتباهات خودشان بکنند و با انتقادات بچگانه خود و دیگران را سرگرم نکنند.
بودن یا نبودن فدرال دمکراتها در کنگره هیچ تاثیری ندارد چون فدرال دمکراتها نه سیاست دارند نه سیاستمدار. نه تشکیلات دارند نه کادر و رهبر. نه فهالیت دارند نه توده هوادار. حزب دمکرات اینها را میداند و تنها از نام کارتونی جنبش فدرال بهره برداری میکرد. دوست عزیز شما حزب دمکرات را نمیشناسید. این حزب که در بخشی از کردستان نفوذ بزرگ و عمیقی دارد یکی از بدترین و خطرناکترین حزب کردستانی است که در یک لحظه می تواند دهها بار سیاست خود را عوض کند. می تواند با ایران سازش کند. می تواند با کشورهای دیگر متحد شود. می تواند با سوسیالیستها و دیگر احزاب کورد وارد جنگ شود. می تواند اعلام جنگ رسمی با تورکها شود و دستور قتل عام تورکها را بدهد. می تواند شعار استقلال بدهد و در یک ثانیه دوباره خودمختاری خواه بشود. این حزب همیشه ضد کمونیست، ضد زن، ضد آزادی و ضد دمکراسی بوده است و جنایات بی شماری را در این رابطه مرتکب شده است. شما با چنین جریانی متحد شدید و دو علت اصلی خنده دار و بچگانه برای جدایی تان از کنگره مطرح میکنید.
من هم اگر عضو و رهبر دمکرات بودم حتما از سیاست جنگ با رژیم اسلامی و سیاست یافتن کشور یار و دوست برای دریافت پول، سلاح و دهها امکانات دیگر حمایت میکردم.
این راه و روش حزب دمکرات در مبارزه است و فکر میکنم خوب میداند چه میکند. اما این فدرال دمکراتها هستند که اشتباه کرده و هنوز هم اشتباه میکنند.