Skip to main content

این اصلاح طلبان داخلی و خارج

این اصلاح طلبان داخلی و خارج
بهمن موحدی(بامدادان)

این اصلاح طلبان داخلی و خارج نشین مدام دم از مبارزات مسالمت آمیز می زنند و خشم انقلابی را نفی می کنند و می خواهند خلق ایران در برابر رژیم سفاک و خونریز جمهوری اسلامی، مسالمت آمیز برخورد کند؟؟!!!! این اصلاح طلبان با این تبلیغات مسموم قصد دارند تا بر عمر رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی بیافزایند. این جماعت اصلاح طلب با این گفتمان مسالمت در خدمت بقای رژیم جنایت پیشۀ آخوندی - بازاری هستند و خائن به میهن می باشند و ضد خلق هستند.
این اصلاح طلبان داخلی و خارج نشین به شدت تلاش می کنند تا خلق ایران، جنایات هولناک و اعمال ضد بشری و دزدی ها و غارتگری ها ی رژیم جمهوری اسلامی را فراموش کنند! زهی خیال باطل! خلق ایران در عاشورای 88 با قیام قهر آمیز و خشم انقلابی خود بر دهان این اصلاح طلبان کوفتند. ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم. نه تنها نمی بخشیم بلکه تمامی جنایتکاران را به جزای تک تک

جنایاتشان ، از کوچکترین تا بزرگترینشان ، خواهیم رساند. نفرت از غارتگران و جنایت پیشگان را در تمام وجودمان پاس خواهیم داشت. در هر لحظه از زندگیمان این نفرت طبقاتی را تقویت خواهیم کرد. نفرتی که به طور آگاهانه و سازماندهی شده در قالب نبرد مسلحانۀ خلقی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. ما به علت ها خواهیم پرداخت. ریشۀ دردها و جنایت ها را خوب شناسایی کرده و برای فراموش نکردن آنها همه را در تاریخ ثبت خواهیم کرد. لیکن برای آنکه خوب جا بیافتد که هیچ غارتگر و ستمکاری نباید بدون مجازات باشد ، انتقام حتی یک کشیده را که به یک ایرانی زده اند را از سران و مزدوران رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی خواهیم گرفت و تا ریال آخر بدست آمده از غارت و استثمار خلق ایران را از حلقوم سران رژیم پلید جمهوری اسلامی بیرون خواهیم کشید.
خشم مبارزاتی توده های محروم و ستمکش ایران باید به جای محو و سرکوب شدن ، تبدیل به ابزار جنبش آفرینی میان توده های محروم و ستمکش ایران شود. ستم کشان با بهره وری از این خشم است که می توانند به اهمیت و ضرورت نبرد قهر آمیز پی برند . نبردی که در شکل مسلحانۀ توده ای خود ، یگانه راه آزادی آنها از زنجیرهای پیدا و ناپیدای سیستم بهره کشی حاکم است و به سقوط رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی منجر خواهد شد.
اصلاح طلبان بدانند که خلق شریف و قهرمان ایران در پی فرصتی است که آخوندها و پاسداران و لمپن های حکومتی و حاجی بازاری ها و سرمایه دارها را روانۀ گورستان کنند.
مرگ بر رژیم جمهوری اسلامی با تمامی باندهایش از اصولگرا و اصلاح طلب و میانه رو
**درود به تمامی سازمانهای مارکسیستی ایران**
**درود به سازمان مجاهدین خلق ایران**
**پیروز باد خلق قهرمان ایران**
**زنده باد ایران**