Skip to main content

اکثریت مردم ایران از انچه

اکثریت مردم ایران از انچه
Anonymous

اکثریت مردم ایران از انچه در سال 57 کردند پشیمان هستند و هر گز خود ر ا نخواهند بحشید . مردم ایران اکنون میدانند که نظام سابق با تما م نواقص خود نظامی لیبرال و میهن دوست و متمدن بود. در سال 57 مردم ما فریب سید بی وطن شیعه عاشورائی خونریز را خوردند. مردم ایران نه دنبال جنگ مسلحانه هستند و نه گشتار و نه بگیر و ببند این وان .
تجربه تاریخ نشان داد که انقلاب وسرنگونی و شعار مرد باد و زنده باد پایانی جز ندامت و خود کشی و بی وطنی و خارجی شدن به مفهم منفی ان نامی ندارد . 75 سال حزب توده 50 سا ل سازمان مجاهدین 50 سال فدائی 70سال حزب دمکرات کردستان با هم نتوانستند یک پلی برروی یک جویباری بنا کنند که پیرزنی پیرمردی دانش اموزی از روی ان گذر کنند . همه این سازمانها همچو گرگ های درنده در انتظار لاشه گندیده اسلام هستند تا از ان سد جوع

کنند. پس از دوران شاه اسماعیل فقط سازمان دینی مجاهدین است که با کشتار میخواهد به پیروزی برسد .کشتار سازمان مجاهدین بیش از همه شاهان قاجار و دوران پهلوی است .خمینی نیز مانند رجوی با خون ریزی به قدرت رسید ..باید به سازمان اسلامی مجاهدین گفت ..نه . شما بیشتر مجرم ومتهم و قاتل هستید تا ناجی مردم ایران .محمد ابن عبدالله معاویه و حسین ابن علی و خمینی لعن الله و رجوی همه نامی جز ادم کش ندارند و نخواهند داشت .

سوسیالیسم در تبعید اسلام سرخ در تبعید و وعده دروغ در تبعید کمکی به حال روز مردم ایران نمیکند . خشت دگر غالب دیگر باید زد .