Skip to main content

حاجی حسین بر

حاجی حسین بر
Anonymous

حاجی حسین بر
باز که زدی به صحرای کربلا یا صحرای عربستان. باز نوشتی که "سخنان صریح من، باعث خشم ماموران رژیم در لباس های مختلف خواهد شد".
با شما موافقم. اما موجب خنده و استهزاء بقیه خواهد شد. چرا که خودتان نمی دانید چی نوشته ای. در نکته 13 و 14 ، 30% ایرانیان را دشمن قلمداد کرده ای که باعث نابودی ایران شده اند. اما در نکته 18 نوشته ای اولویت من و ۹۹% مردمان ایران سرنگونی رژیم است. باید می نوشتی اولویت من و 70%. نمی دانم در انگلیس کلاس اکابر دایر است یا نه. ولی شاید کمکی باشد. چون نه تنها اعداد و درصدها را اشتباهی گرفته ای، بلکه تمام متن پر از تناقضات بی معنا است.
در نکته شماره 6 نوشته ای: دخالت سعودی در یمن به تقاضای دولت قانونی آن کشور بدنبال دخالت جمهوری اسلامی انجام شده است. این موضوع باید برای مردم ایران قابل درک باشد.
این یعنی توجیه جنایات عربستان در یمن، و جنایات جمهوری اسلامی

و روسیه در سوریه. چون جمهوری اسلامی و روسیه هم به تقاضای دولت قانونی سوریه دارنند مردم بیگناه را بمباران و قتل عام می کنند.

در نکته 2 نوشته ای: " . انها که مرا از نزدیک میشناسند میدانند که من بر سر هیچ چیزی قابل خرید نیستم". من از دو نفر از آنهایی که شما را سالهاست می شناسند، همین موضوع را پرسیدند. آنها خندیدند. کسی که با یک بلیط هواپیما و یک هتل 5 ستاره به بلندگوی عربستان تبدیل می شود (طبق اعتراف خودتان در مصاحبه با نوری زاده و کیهان لندن). توضیح بیشتر لازم نیست

این ادعای شما هم که در ۲۵ سال آینده ۵۰ میلیون ایرانی یا باید در ایران بمیرند و یا مهاجرت کنند" خیلی خنده دار است. دریغا که خودتان را متخصص در همه امور می دانید. یا وگرنه تخصص شما در محیط زیست چیست؟

در نکته 5 نوشته ای سفر من صرفا یک سفر مذهبی بود و هیچ ارتباطی به سیاست نداشت. اگر نداشت پس چرا این همه جلسه سیاسی و تبلیغاتی در عربستان تشکیل دادی؟ عکس ها و فیلم ها و گزارشات آن جلسات در اینترنت موجود است. شما چرا با حاشا کردن حقیقت، شعور مردم را به سخره می گیری؟

در پایان باید گفت که در عمل جنابعالی به دمکراسی اعتقاد نداری، یا وگرنه اینگونه شتابان (بجای کنفرانس سکولارها) به عربستان نمی رفتی و در هر مطلب و مصاحبه منتقدان را مزدور جمهوری اسلامی یا نادان یا شوینیست یا مامور رژیم لقب نمی دادی. این را هم بدانید هر چیزی "تاریخ مصرف پایانی" دارد. بعضی ها زود و بعضی ها دیر.