Skip to main content

جناب حسین بر,

جناب حسین بر,
peerooz

جناب حسین بر,
از مزاحمت مجدد خود عذر میخواهم ولی شما در کامنت ماقبل آخر خود فرمودید " ‫در شرایط کنونی، باید بدور از احساسات ولی با تعهد به انسانیت و کرامت آن نظر بدهیم و مبارزه کنیم.". ظاهرا پس از همه کش و قوس رفتن ها و نعل وارونه زدن ها باید به آنچه فرمودید و من با همه سعی در اجتناب از باور آن و انشالله گربه گفتن, باید بگویم اگر واقعا منظور شما از رفتن به مکه بند ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ مقاله باشد باید از عدم درک یک " رهبر اپوزیسیون " نه جوان, بلکه پا به سن گذارده از اوضاع دنیا, انگشت حیرت به دندان گرفت. شما فرمودید:

" ‫۱۱. هنگامی که مخالفان رژیم از اتحاد با اقوام و ملیت ها خود داری میکنند، ملیتها ها باید متحدین دیگری برای بقای خود پیداکنند.".
" ۱۲. موضع خیلی روشن است. ملیت ها در خطر نابودی هستند، و مرکز گرایان، نابودی انهارا به نفع خود میدانند. برای همین هم هست که از اتحاد با ملیت ها

خود داری میکنند، اما ما که در انزوای ساخته شده توسط جمهوری اسلامی و مخالفان آن داریم نابود میشویم، با استفاده از منشور های سازمان ملل، و افکار انسان دوستانه جامعه جهانی، ناگزیر و به عنوان آخرین چاره، دست بکار شویم و از تبلیغات دشمنان نا هموطن خود باکی نداشته باشیم.".
" ‫۱۳. ایرانیان ۳۰% زمانی هموطن ما محسوب میگردند که در پی نابودی ما به نفع خود نباشند. اما هنگامی که در پی نجات ما نیستند و ما را هم از نجات دادن خود منع میکنند، دیگر، فقط یک رابطه حاکم و محکوم باقی میماند.".

جناب حسین بر, شما برای " نجات ملیتها ها " به عربستانی پناه برده اید که دخالت جنایت کارانه آن با همکاری " منشور های سازمان ملل [دول] ", در افغانستان , پاکستان, عراق, لیبی, سوریه و غیره موجب تخریبی شده است که از زمان حمله مغول تا کنون در خاور میانه بی سابقه بوده است. من هنوز نمیتوانم ونمیخواهم باور کنم که شما فعالانه دنبال تحقق سناریوی چنین تخریبی برای " وطن " خود و " نجات ! " " ملت " خود باشید. من هنوز میخواهم باور کنم که شما زیرکانه " زرنگی " کرده و به خرج عربستان, زیارت و سیاحتی کرده اید. لطفا نظری دیگر به افغانستان, عراق , لیبی و سوریه بیندازید.