Skip to main content

خروج جنبش فدرال دمکرات

خروج جنبش فدرال دمکرات
Anonymous

خروج جنبش فدرال دمکرات اذربایجان از کنگره فدرال حزب دمکرات کردستان بحثهای فدرالیستها و ایرانگرایان و استقلال طلبان را باعث شد. بحث آقای اقبالی اصلا تازه نیست. هدف حفظ ایران واحد و تجزیه نابذیر (ایرانی بهتربا رعایت حقوق شهروندی) است.
آقای اقبال هم غول جنبش های رهایی بخش ملی و استقلال طلبانه را در ایران بعنوان زندان بزرگ ملتها را نمی بینند و فکر میکنند که" در ایران امروز شهروندان کشور خود را با هویت های دینی و قومی و نژادی تعریف نمی کنند و عقب ماندگی و خرافات ارتجاع دینی حاکم و ارتجاع قومی و نژادی را پشت سر گذاشته اند."

شما می توانید به روی مسئله ملی که سوسیالیسها و ناسیونالیستهای قومگرا مطرح میکنند خط قرمز بکشید و آنرا ندیده بگیرید و انکار کنید.
اما در دنیای امروزی یک ملت استعمارگر و اشغالگر عقب مانده نمی تواند بیش از این شش یا هفت ملت را در زیر چنگالهای خود به اسارت بکشد. استعمار و اشغالگری ملت حاکم فارس بزودی به آخر خواهد رسید و ایران امروزی به چندین کشور مستقل تبدیل خواهد شد کشورهایی که مردمانشان به آزادی، برابری، عدالت اجتماعی و دولت لائیک و یا سکولار مبارزه میکنند. آنها هیچ لزومی نمی بینند با سرافکندگی با ملتی(فارس) زندگی کنند که صد سال با آنها دشمنی کرده و برای نابودی آنها تلاش کرده است.
دوست عزیز شعله های کینه و نفرت ملی در ایران سر به فلک کشیده و شعارهای زیبای شما دیگر خریداری ندارند. فدرالیستهای آذربایجان هم باید از خط مرکز و بینابینی خارچ شوند و جایگاه واقعی خود را پیدا کنند. چون جنبش ضد استعماری، جنبش ضد اشفالگری و جنبش رهایی بخش ملی و استقلال طلبی در میان ملل تحت ستم و ایران حرف اول و آخر را میزنند.