Skip to main content

باید مثل دوره انوشیروان

باید مثل دوره انوشیروان
Anonymous

باید مثل دوره انوشیروان ساسانی که دشمنان از همه طرف حمله کرده بودند ایران به 4 منطقه تقسیم شود و فرماندار آنجا با همکاری ایرانیان به بیگانه زدایی و مقابله با انیرانیان اقدام کنند. گیلان و تالشها و تاتها وظیفه بیگانه زدایی از اردبیل را انجام دهند. ایرانیان قزوین و همدان، زنجان و آذ شرقی را بیگانه زدایی کنند، کرمانشاه ، استان اردلان ( کردستان ) را ایرانیزه کنند. مردم فارس و بوشهر و ذزفول نیز خوزستان را ، کرمان و یزد و سیستان ، جنوب شرق را کامل ایرانیزه کنند و انیران را به آنسوی مرزها برانند. ایرانیان سمنان و خراسان و گرگان نیز شمال شرق را بطور کامل ایرانیزه کنند همه تجزیه طلبان در مجاورت خود ایرانخواهان وطن پرستی دارند که باید با حمایت از آنها جلوی تجزیه طلبان را گرفت و آنرها را بیرون کرد. حامیان خارجی آنها را نیز با اقدامات مقابله به مثل باید سرجا نشاند.

با این تقسیم بندی نام های استانهایی که به اشتباه در دوره رضاشاه بشکل قومی تعیین شده از بین می رود.
علاوه بر آن بر خلاف الان که اقامت مهاجر خارجی با سیاسیتی خائنانه در مناطق قومی ممنوع است باید همه مهاجران خارجی را در مناطق قومی اسکان داد. سیاست گردش جمعیت را بین مناطق قومی اجرا کرد یعنی اینکه ترکها به تهران هجوم بیاورند باید به سنندج بروند و برعکس
این است راه حل معضلات قومی ایران نه فدارلبازی نه افزایش اختیارات محلی راه حل نیست و همه مقدمه ای برای تفرقه و جدایی است .
بسیاری از بی شناسنامه ها هم باید شناسایی و اخراج شوند