Skip to main content

«"کمونیست های دو آتشه برای

«"کمونیست های دو آتشه برای
بهمن موحدی(بامدادان)

«"کمونیست های دو آتشه برای تحمیل تز بلشویکی "حق تعیین سرنوشت تا حد جدایی" ، آرم شنل دیکتاتوری پرولتاریا را بر شنل فاشیسم قومی می دوزند."»
هموطن مبارز و دوست عزیز، جناب اقبالی گرامی؛این چپ نماهایی که مدافع تکه وپاره کردن ایران هستند و با راستگراهای قوم پرست فاشیست هم پیاله هستند، اصلاً و ابداً کمونیست دو آتشه نمی باشند ، این افراد چپ نیستند بلکه به قول مصطفی شعاعیان "چپول" می باشند. شرم بر آن چپگرا و کمونیستی که با فاشیستهای قوم پرست همراهی کند و مدافع تجزیۀ ایران باشد، این افراد آبروی جنبش پرافتخار کمونیستی ایران را برده اند. بله؛ در آموزه های یزرگانی مثل مارکس و انگلس و لنین، تز "حق تعیین سرنوشت ملل" و "حق جدایی" وجود دارد اما به هیچ وجه من الوجوه این تز کمونیستی مربوط به ایران نمی شود. اشارۀ مارکس و انگلس و لنین به ملل الحاق شده و دربندی بود که تحت سلطه و اشغال امپریالیستها

و استعمارگران بودند ، نه به سرزمینی تاریخی مثل ایران. "حق تعیین سرنوشت ملل" هیچ تناسبی با موقعیت ساکنین ایران ندارد نه از دیدگاه رهایی بخش مارکسیستی و نه از دیدگاه حقوقی و سازمان مللی.
جناب اقبالی گرامی؛ ای کاش در جواب آقای حسین بر می گفتید که بومیان استان خوزستان، بختیاری ها و لرها و فارس ها می باشند ودر حال حاضر نیز در خوزستان ، در اکثریت هستند. هموطنان شریف عرب ما حدود 400 سال پیش از جنوب عراق به خوزستان مهاجرت کردند و از آن زمان تاکنون با بختیاری ها و لرها و فارس های بومی، زندگی مسالمت آمیزی داشته اند و هیچ گونه مشکلی با یکدیگر نداشته اند و با یکدیگر زیسته و آمیخته اند. برادران و خواهران شریف عرب خوزستانی ما تا ابد هموطن ما باقی خواهند ماند و کوچکترین توهین و روا داشتن تبعیضی علیه هموطنان عرب خوزستانی ما، غیر قابل تحمل است.
به امید سرنگونی هر چه سریعتر رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی به دست خلق شریف و قهرمان ایران.
به امیدآنکه نظام سیاسی آینده ایران بر پایۀ "سوسیالیسم" و لائیسیته" و "دمکراسی" باشد.