Skip to main content

جناب اقبالی

جناب اقبالی
رضا حسین بر

جناب اقبالی
‫شما عضو راه کار گر بودید. این سازمان عمدتاً از اعضا و هواداران سابق فداییان و مجاهدین مارکسیست تشکیل شد. این دو سازمان، در عملیات تروریستی و مسلحانه مشارکت داشتند.
‫شما به جرم شرکت در گروهی که عملیات تروریستی و مسلحانه انجام میداد بزندان افتادید. بعد از آزادی، از انقلاب و خمینی حمایت کردید و نتیجه آن ویران شدن ایران است. اگر همین کار را در هر کشور دیگری، منجمله المان که در آن زندگی میکنید، انجام میدادید، باز هم بزندان می افتادید.
‫‫در دوران رژیمی که من در آن کار میکردم،
درامد نفت از آغاز تا رفتن شاه، حدود ۱۲۰ میلیارد دلار بوده است ‫که بعلت خرج کردن عاقلانه آن، ایران در رده ممالک پیشرفته آسیا قرار گرفت.
‫اما در دوره رژیمی که شما سر کار اوردید، شرایط چنان شده که تمام مناطق ایران، منجمله لرستان، بختیاری و بویر احمد در ۲۰ سال آینده ویران میشوند.

اما در دوره رژیمی که شما سر کار اوردید، شرایط چنان شده که تمام مناطق ایران، منجمله لرستان، بختیاری و بویر احمد در ۲۰ سال آینده ویران میشوند.
‬‬‬ بنا بر ارقام رسمی، جمهوری اسلامی در طول۳۷ سال گذشته ۳۵ میلیارد بشکه نفت فروخته است. اگر هر بشکه را به قیمت کم ۵۰ دلار فروخته باشند، تاکنون ۱۷۵۰ میلیارد دلار فقط از نفت درامد داشته است. اگر این در آمد را به مالیاتها و قیمت گاز و منابع دیگر اضافه کنیم، جمهوری اسلامی حدود ۲۵۰۰ میلیارد دلار درامد داشته است. با این پول امکان داشت که ایران به یک مملکت بسیار اباد تبدیل شود و جلو ویرانی ایران و سیه روزی ایرانیان گرفته شود
‫میدانم که شما عضو تشکیلات ملیگراها نبودید، اما اگر مقالات خود را نگاه بکنید، متوجه میشیوید که رنگ بسیار تند شوونیستی دارد و اگر این مطلب را متوجه نشده آید، احتیاج به باز خوانی مقالات و عقاید خود دارید.
‫من بعنوان یک همکار قدیمی جنبش سکولار دمکراتها، شاهد پیوستن شما بودم اما بندرت شاهد ا عتراض شما به هیات دبیران بودم و خود شما ، پس از امدن به سرعت به عضویت هیات دبیران در امدید. در حالی که ، من به بعضی روش های کاری
اعتراض میکردم، شما کاملا سکوت کرده بودید.
‫سازمانهای قومی-ملی در ماهیت خود نمیتوان‌ند، انطور که شما خواسته آید، طبقاتی باشند. موجودیت ما، بخاطر حمله شوونیزم شیعه گری و ملی گری به ما، بصورت بی رحمانه ای در خطر نابودی است. ما به عنوان ترک، بلوچ، کرد و یا عرب در سرزمینهای خود، همراه با سرزمینهای خود، در خطر نابودی کامل هستیم، و اگر، شما بخاطر دفاع از حقوق خلق های ایران بزندان افتادید، اکنون فرصت طلایی دارید تا ادعای خود را ثابت کنید و از حق حیات انها و همینطور حق تعیین سرنوشت انها دفاع کنید.
‫بلاخره، این گروه شما بود که حق تعیین سرنوشت را تا حد جدایی تبلیغ میکرد.
هشت میلیارد خاک شور دریاچه ارومیه سرتاسر مناطق ترک نشین را غیر قابل زندگی خواهد کرد. آیا ترک ها باید بیکار بنشین‌ند و شاهد ویرانی مردم و سرزمینشان بشوند و یا برای نجات خود به هر مملکتی منجمله جمهوری آذربایجان و ترکیه متوسل بشوند؟
‫ ‫تمامی احزاب قومی-ملی در مناطق خود نفوذ دارند، کافی است جمهوری اسلامی اجازه فعالیت سیاسی بدهد، آنگاه شما خواهید دید که ارتباط ارگانیک چه معنی دارد.
‫در مورد، خوزستان و اهواز، از اسم آن ها معلوم است که سرزمین خوزی ها و اهوازی ها است، همانطور که سرزمین لرستان، سرزمین لر هاست. حالا، اگر عده ای مهاجر درخرم اباد سکونت کرده باشند، ماهیت لری آن تغییر نمیکند. اگر عربهای ایران از سعودی پول میگرفتند، میتوانستند، سازمانی مثل حزب آلله لبنان، هوثی های یمن و شیعه های عراق و سوریه تشکیل دهند. اما من قطعا میدانم که عربستان سعودی به هیچ کدام از ملیت های ایرانی یک دلار کمک نکرده است.
‫‫شما در این باره چه میگویید؟
‫شما باید در نوشته های خود هشیاری نشان دهید. اگر ما با یک سفر، وطن فروش میشویم، و بقیه ایرانیان با گرفتن صد ها میلیون دلار، و سکونت در کشورهایی که در قرون اخیر دشمنان ایران و مردمان ان بوده اند، وطن فروش نمیشوند، دیدگاه تبعیض گرایانه، شما به خوبی روشن میگردد.
‫‫در حالی که که روسیه و ممالک غربی باعث تجزیه و تخریب ایران شده اند، چطور مهاجرت شما و صد نفر مثل شما به المان، وطن فروشی نیست و سفر ما هست؟
‫جناب اقبالی، ما ایران را ساخته‌ایم، آنرا نگهداشته آیم و اکنون هم، برای نجات آن از مال و جان و شهرت خود مایه میگذاریم تا پیش از آنکه غیر قابل زندگی بشود، از شر جمهوری اسلامی رها شود.
‫ما، ملیت ها، قدرت آنرا داشته آیم که ایران را بسازیم. و این قدر قدرت داریم که آنرا به شکل قبلی آن برگردانیم.