Skip to main content

دوستان... اگر از عقل و منطق

دوستان... اگر از عقل و منطق
lachin

دوستان... اگر از عقل و منطق استفاده بکنیم بزودی آگاه میشویم که در این آرامگاهی که به سبک ( یونانی) ساخته شده است و احترام آن هم واجب است , کوروش بزرگی نمی تواند در آن اسوده بخوابد.. در آخرین نبردی که کورش در آن شرکت کرد , جنگ در سرزمین (( ماساژت ها )) قفقاز کنونی بود که به وسیله ملکه (( تومیریس ..ملکه ترک ها )) , آقای کوروش سرش را از دست داد.. تنها دلیل این نبرد هم جواب « نه» به ازدواج با ملکه تومیریس است که آقای کورش میخواست با ازدواج با این ملکه , سرحدات بیشتری را فتح بکند. دوستان شما فقط تصور بکنید که سیاستهای خارجی یک امپراطوری با مقدار ترشح (( تستسترون )) آقای کوروش رابطه مستقیمی دارد. هزاران نفر تنها بخاطر بیش از حد ترشح هورمون تستسترون آقای کوروش جانشان را فدای « حقوق بشر» ایشان کردند. موقعی که آقای کورش جواب « نه » را از ملکه با این جمله مشهور دریافت می

می کند .. (( تو در مملکتت پادشاهی بکن و بگذار ما هم در مملکتمان پادشاهی بکنیم)), ایشان با سپاهی عظیم به سرزمین ماساژت ها حمله میکند و پسر ملکه یعنی ولیعهد را اسیر کرده تا ملکه به این ازدواج راضی بکند. ولی چون باز این ملکه به این ازدواج (( نه )) میگوید ,بدستور آقای کوروش کبیر مدافع « حقوق بشر», پسر این ملکه بی رحمانه کشته میشود. این ملکه و این ( مادر) پس از کشته شدن پسرش ,اعلان جنگ را می دهد و در این جنگ آقای کوروش کشته می شود. نهوه کشته شدن کوروش را در تابلو زیر می توان دید.
http://www.mfa.org/collections/object/head-of-cyrus-brought-to-queen-tomyris-32755
یکی از این نوع تابلو ها هم در موزه ( لور پاریس ) هست. جمله معروف ملکه تو میریس به کوروش در لحضات آخر زندگی او که طشتی پر از خون است به این قرار است (( در زندگی از خون خوردن سیر نشدی, بمیر که شاید در مرگ از خون خوردن سیر بشوی))....... دوستان , اگر از عقل و منطق یاری بگیریم به این نتیجه میرسیم که در کجای دنیا دیده شده است که مادری که پسرش به وسیله کوروش خونخوار کشته شده است , این مادر پس از سر بریدن کورش , سرش را به تنش وصله بکند و دستود دهد جنازه کوروش را در کالسکه های سلطنتی با عطر و عنبر همراه با قالب های بزرگ یخی جا بدهند و بعد از هزاران فرسخ راه پیمائی به پاسارگاد آورده و در آن جا در مقبره ای که به سبک یونانی ساخته شده است دفن بکنند تا ایشان تا ابد (( آسوده بخوابند))..اگر کسی به این باور کرد , بنده هم بر این باورم که خوک ها پرواز می کنند. سیز ساغ, من سلامت..