Skip to main content

کسی میداند چرا آذری تجزیه طلب

کسی میداند چرا آذری تجزیه طلب
Anonymous

کسی میداند چرا آذری تجزیه طلب ،اصرار و عقده و حسادت دارد که در باستان شناسی ایرانزمین ، باستانشناسی ترکی کند ؟
این فلک زده های روستایی بی وطن، فکر میکنند با انکار فرهنگ و تمدن دیگران ، دیگر کسی از آنها نخواهد پرسید که شما نوادگان کینه توز مغول ،خود چه دارید ؟
واقعا این 3-2 نفر چقدر باید بی پرنسیپ .... و تنگ نظر باشند که خلاف نظرمورخان 2500 ساله یونانی و خلاف هزاران دانشمند و شرق شناس غربی و خلاف صدها هزار اثر باستانی در موزههای جهان و خلاف صدها خرابه و ساختمان و سنگ نیشته روی صخرههای درون ایران ، باز هم بگویند خبس شدنشان از طریق گربه بوده و نه از طریق سگ .
چقدر.... باید نادان باشد که فکر کند با انکار فرهنگ و تمدن و زبان و تاریخ ایران و ارمنستان و کردستان ، یک قدم بسوی دلایل تجزیه طلبانه اش نزدیک میشود ؟
همانطور که قبلا بارها گفته شده غالب اینها نه ایران و نه

نه مردم ایران را می شناسند و در سن 18 سالگی به اروپا آمده و حالا بعد از تشکیل اران شمالی ، هی زور میزنند که آذربایجان را نیز با اینگونه روشهای شارلاتانی قانع به جدایی کنند و فکر میکنند روش حیله گرانه عقده ای اینها را ایرانیان بی پاسخ خواهند گذاشت .
فرض کنیم ایران در گذشته هیچ چیز نداشته . مهم این است که اکنون کشوریست مهم و قوی در خاورمیانه ، با مردمی که هر قصد و نظر و برنامه ضد ملی را با نیروی بی کرانش نابود کند . حالا آذری مغولزاده صبح تا شب حتی اسامی مردم و شهرها و تاریخ ایران را هم اگر انکار کند .
چرا اینها بجای انکار دیگران ، ثابت نمی کنند که خودشان چه دارند ؟ چون حسود و بی منطق و حیله گر و ساده لوح و عقده ای هستند .
فقط یک راه و امکان در برخورد با فریبکاری آنان وجود دارد . ابتدا انکار، بعد شناسایی ، و بعد در لحظه مناسب دستگبری و تار و مار کردنشان ، با ارسال به مجمع الجزایر گولاگ در خلیج فارس ، برای بازسازی و مغزشویی و ترک زدایی تا دست از ناسازکاری اجتماعی ضد انسانی و ضد ایرانی بردارند .
اگر کسی صداقت دارد و خودرا روشنفکر و مبارز اجتماعی میداند ، برای تغییر حکومت ، انرژی اش را صرف میکند و نه با اسامی مستعار مغولی ،علیه مردم یک کشور و علیه فرهنگ و تاریخ و تمدن واقعی ثابت شده ثبت شده آن کشور.
آیا تاکنون دیده اید که این 5 نفر تجزیه طلب آذری ، یک بار از حکومت ایران و دیکتاتوری دینی و ارتجاع فرهنگی آن در اینجا حرفی زده باشند ؟ ولی در هر جمله ای، علیه فارس و ایرانی و کرد و ارمنی و در رابطه با خون و زمین و نژاد و تاریخ جعلی خود و زبان فاقد الفبای شان ، چه افسانه سرایی های کودکانه خنده آوری می نمایند ؟ !
باز هم باید تکرار کرد که نسل مغولی نژاد زرد آذری در خاورمیانه و در قفقاز و در آسیای صغیر و در ایران ، یکی از بی منطق ترین گروههای بشر در قرن 21 هستند و فقط لایق برخورد فیزیکی هستند و نه بحث و منطق .