Skip to main content

بنده ی حقیر؛ نماینده مجاهدین

بنده ی حقیر؛ نماینده مجاهدین
بهمن موحدی(بامدادان)

بنده ی حقیر؛ نماینده مجاهدین در تارنمای ایران گلوبال نیستم، من عضو مجاهدین نیستم و کوچکترین رابطه ای هم با مجاهدین ندارم. بنده یک سوسیالیست میهن پرست هستم که کوچکترین اعتقادی به مزخرفاتی مثل دین ومذهب و خدای دروغین و وجود نداشته، ندارم .البته هواداری خود را از مجاهدین کتمان نمی کنم و برای این هواداری دلایل خودم را دارم و با جرأت و با صداقت و بدون ترس از انگ خوردن نظرات خود را بیان می کنم و از مجاهدین حمایت می کنم همانطور که مارکسیستی مثل رفیق شهید "شکرالله پاک نژاد" از مجاهدین حمایت می کرد و در حال حاضر مارکسیستهایی مثل "رفیق مهدی سامع" از مجاهدین حمایت می کنند.
بنده ی حقیر عاشق هموطنان ترک زبان آذربایجانی خود هستم و به هموطنان شریف ترک زبان آذربایجانی و قشقایی و... افتخار می کنم و به زبان و فرهنگ آنها بسیار احترام می گذارم. در ایران آزاد و بدون آخوند فردا به طورقطع زبان

مادری هموطنان شریف ترک زبان ما در مدارس و دانشگاهها در کنار زبان فارسی تدریس خواهد شد و این هموطنان می توانند با زبان مادری خود کتاب چاپ کنند.
این را هم باید بگویم که بنده منکر دشمنی خود با فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک (موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی) نیستم و آرزوی تار ومار شدن آنها را دارم و باید آنها را به جایی فرستاد که عرب نی بیندازد. افسار این فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک در دست وزارت اطلاعات بدنام آخوندی و اطلاعات سپاه پاسداران ضد خلقی است و رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی از آنها برای از بین بردن همبستگی ملی و اجتماعی ایرانیان استفاده می کند. این جماعت در بین مردم و اپوزیسیون اختلاف افکنی می کنند و آب به آسیاب رژیم می ریزند.
فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک بدانند که فقط با یک سازمان سیاسی و نیروهای اپوزیسیون طرف نیستند، بلکه با خلق ایران طرف هستند و باید در مقابل میلیونها ایرانی بایستند و نابود شوند. خلق ایران و اپوزیسیون ایرانی از چپ و راست بر ضرورت سرکوب فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک متوفق القول هستند. بهترین کار را نیروهای امنیتی و پلیس جمهوری خلق چین کردند و با قاطعیت و شدت، اخلالگران پان ترک ایالت سین کیانگ را سرکوب کردند و سرجای خود نشاندند . در فردای سرنگونی آخوندهای ضد ایرانی ، ما نیز باید مانند نیروهای امنیتی و پلیس چین با فاشیستهای تجزیه طلب پانترک برخورد کنیم تا درس عبرتی بشود برای دشمنان ایران.
زنده باد خلق
زنده باد ایران