Skip to main content

آقای ناصر کرمی, ژورنالیست

آقای ناصر کرمی, ژورنالیست
lachin

آقای ناصر کرمی, ژورنالیست مدرن که ایران را میخواهید به جهنم تبدیل بکنید و ساکن کشوری هستید که استقرارش تا اندازه ای مدیون آزربایجان و ترک هاست و کسی که باور دارید شکست فاشیست هیتلری چیزی را برای شما به ارمغان نیاورده است, نوشته بودید که ((اینکه شما میخواهید در ماهیّت سند و مالکیّت استان خوزستان را به نام اعراب بنویسید امری بدون پشتوانهء تاریخی و سیاسی است.
عربهای ساکن خوزستان امروز از قرن نهم هجری قمری به اینطرف در حوادث این استان نام برده میشوند. در هنگام لشکر کشی اسکندر مقدونی به خاک ایران و با عبور از خوزستان نامی از نژاد در خوزستان و در ایران نیست.))). این نوع مثال های شما برای خوزستانی ها و برای ترک های ایران درست عین این می ماند که شخصی صاحب خانه ای بشود و یا خانه تازه ساخته شده را صاحب شود و بعد از پتج سال در یک گفتگو بگوید که این خانه من است و شما جواب می دهید که نه این

خانه شما نیست چون قبل از شما یک نفر دیگر صاحب این خانه بود و یا قبل از شما اصلآ خانه ای در اینجا ساحته نشده بود . آقای کرمی فکر نمی کنید که این نوع استدلات دور از عقل و منطق است؟....بهترین ها را برایتان آرزومندم ..