Skip to main content

آقای آهنگر در ارتباط با مقاله

آقای آهنگر در ارتباط با مقاله
Anonymous

آقای آهنگر در ارتباط با مقاله رها و ... من نظر زیر رو در سایت آقای یغمایی نوشتم ولی بنابر دلایلی که ایشون بهتر میدونن این نظر هم مثل بسیاری دظرهای دیکه من به تیغ سانسور ایشون گرفتار شده!

نه در دفاع از مجید و مهرداد (من هیچکدومشون رو نمی شناسم)!
دوستان و رفقای رجوی گزیده؛ لطفاً دقت کنید و کنیم که در دفاع از مصداقی درست به اون وادیی که چشم بسته از رجوی....دفاع میکردیم، نیافتیم!

به نظر من توی چارچوبی که یغمایی واسه سایتش تعیین کرده باهاس اجازه بدیم همه نظر و انتقادشون رو بگن و طرف مقابل هم بدون کمکهای غیبی و انقلابوندن توسط توده هواخواه و بدون وکیل و بدون تهمت زدن، جواب بده!

اگه یادتون مونده باشه به من راقم این چند سطر در همین سایت انواع و اقسام فحشهای چارواداری حواله شده! و باز هم اگه یادتون مونده باشه، آخرالامر روسیاهی به ذغال و ذغالها موند! پس از گذشته خودمون

آاگه یادتون مونده باشه به من راقم این چند سطر در همین سایت انواع و اقسام فحشهای چارواداری حواله شده! و باز هم اگه یادتون مونده باشه، آخرالامر روسیاهی به ذغال و ذغالها موند! پس از گذشته خودمون در همکاری با رجوی و کوبیدن نظر مخالف و ... یاد بگیریم و در برخورد با نظر حتی غلط مخالف و منتقد طرحی روادارانه تر دراندازیم! چون ته این راهی که میریم فقط یه رجوی رذل دیگه یا یه خمینی جانی دیگه همچون دیو داره نفیر/نفیره می کشه!


دوستان، رفقای شفیق، من فکر می کنم تا جاییکه به دارودسته رجوی مربوط میشه باید به یه مسئله اساسی تر هم باید پرداخت و اون اینکه؛ پیش از اونکه یه بار دیگه هم بعد از ده سال یادمون بیفته کمپین و اینجور چیزها لازمه، از همین امروز باید که واسه نجات رفقامون از حصارهای هزار اشرف کاری بکنیم. لطفاً تا دوباره به قیمت جون صد/چندصد نفری دیر نشده، کاری کنیم!
آی نفرین بر دجال و دجالیت در همه اشکالش!

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های هزار اشرف یادتون نره!

رفیق سائل.