Skip to main content

به آقای لاچین ...بنا به تاریخ

به آقای لاچین ...بنا به تاریخ
ناصر کرمی

به آقای لاچین ...بنا به تاریخ مکتوب و مستند گذشته و امروز و فردا، بله ایران سرزمین پدری و مادری ما ایرانیان بوده، هست و خواهد بود. بویژه مناطق آذرآبادگان و خوزستان امروز. امّا از قرن هفتم میلادی اعراب و از قرن 11 میلادی مردمان تُرک تبار به ایران حمله کرده و بخشی از این مردمان به عنوان مهاجم و مهاجر در ایران ساکن شده اند.
ما می پذیریم که ایران امروز به همهء شهروندان ساکن در این جغرافیای سیاسی تعلق دارد و در مقابل قانون از حقوق برابر بر خوردار میباشند. امّا اگر قومی بویژه تُرک تبار و عرب تبار ادعای مالکیّت یک وجب از خاک ایران را بکند،شرایط از لحاظ سیاسی و حقوقی طور دیگری مطرح خواهد شد. چنانکه در آلمان و یا در فرانسه و انگلیس مردمان تُرک و عرب و هندی کار میکنند و از حقوق شهروندی برخوردار هستند، امّا آیا میتوانند ادعای مالکیّت یک وجب خاک و سرزمین این کشورها را بکنند ؟

به کاربر گرامی آنتی راسیزم.... اتفاقأ بیش از دو دهه است که با تاریخ نگاری شرقی و ایرانی فاصله گرفته ام و به منابع آلمانی روی آورده ام. شما آن منابع و لیتراتور آلمانی را به من معرفی کنید که نوشته ها و گفته های تاریخی مرا در مورد ایران و ترکیه و خاورمیانه مردود بشمارد و یا منابع آلمانی که من بتوانم از آنها به حقیقت نزدیک شوم را به من معرفی کیند لطفأ سپاسگزار خواهم بود

آنچه مسلم است به منابع آلمانی و انگلیسی روی آوردن بسود شما مردم تُرک تبار نیست چرا که بر تاریخ نگاری نجومی و آبکی تُرک تباری پرده بر میدارد که همه بی اساس و اصولأ بی هویّتی تمدن و فرهنگ سازی تُرکی و همچنین بی اعتباری حکومتهایی مانند ترکیه را زیر سئوال جدی میبرد و نقش مخرب حکومتهای تُرکی و اسلامگرایی آنها در ایران و در ترکیه و خاورمیانه را بر همگان آشکار می سازد که عقب ماندگی جهان شرق از غرب را شامل شده است و آنچه اکنون در خاورمیانه میگذرد ادامهء همان عثمانگرایی سنی گری و شیعه گری صفوی قزلباش میباشد.