Skip to main content

به کاربر گرامی آنتی راسیزم

به کاربر گرامی آنتی راسیزم
ناصر کرمی

به کاربر گرامی آنتی راسیزم.... در کامنت قبل از شما درخواست کردم که شما برما منت بگذارید و آن منابع و لیتراتور آلمانی را به من معرفی کنید که نوشته ها و گفته های تاریخی مرا در مورد ایران و ترکیه و خاورمیانه مردود بشمارد و یا منابع آلمانی که من بتوانم از آنها به حقیقت نزدیک شوم را به من معرفی کیند، بسیار سپاسگزار خواهم بود.
شما در مقابل طبق معمول تربیت فرهنگی و اجتماعی دیالوگ خود به سخن پراکنی متوسل شده اید که من سواد کافی برای خواندن منابع آلمانی و انگلیسی را ندارم و نمی توانم وارد بحث آکادمیک شوم!!!. خوب شما که سواد خواندن کافی برای این مطالب را دارید چرا به من پاسخی منطقی نمی دهید و منابع به زبان آلمانی را ذکر نمی کنید.

شما که خود را میزان و معیار با سواد بودن میدانید، بفرمایید که رشتهء تحصیلی و تخصصی شما چیست ؟ مراتب شغلی شما کدامند ؟ بر اساس کدام دانستنیها و با چه زبانی به قضاوت می نشینید.
اینکه ایراینان تاریخ خود را خویش ننوشته اند و دشمنان از جمله یونانی ها و رقیبان و دیگر ملّتها نوشته اند خود بیانگر یک واقعیّت عینی تاریخ عمیق و فرهنگ صیقل خورده چند هزار سالهء ایرانی است.
امّا تاریخ تُرک تباری را خود تُرک تباران آنهم همه جعل و تقلب و واژگونه نگاری آنهم به شکلی کودکانه و غیر تخصصی نوشته اند تاریخ و تمدن و زبان و فرهنگ و دست رنج و سرزمین دیگران را تسخیر و بنام خود به بی خردان می فروشند.

شما قبل از قرن 11 میلادی برای نمونه یک آثار باستانی و یک اثر و نشانه، یک اثر هنری و فرهنگی و زبانی، حتّی یک قبر و مزار از تُرک تباران را در ایران در قفقاز، در ترکیه و در خاورمیانه به ما معرفی کنید !!!. ندارید
متأسفانه شما هرچه بیشتر به کند و کاو در تاریخ و تمدن و فرهنگ آفرینی بپردازید، بر درد و تحقیر خودتان می افزاید، برای رهایی از اینهمه درد و مصیبت بر زمین گذاشتن چماق و دوری از اقتدارگرایی و دگماتیسم کور تُرکی و پایان دادن به نوکری ترکیه و عربستان و دشمنان ایرانیان با اندیشه ورزی تن دادن و پذیرفتن و دیدن واقعیّت های تاریخی و سیاسی و یافتن خویش در جایگاه و پایگاه اصلی خویش است. آنگاه هست که هزاران بار از ایرانیان پوزش خواهید خواست و سپاسگزار و خوشبخت خواهید بود که در سرزمینی بنام ایران اجازهء زیستن دارید.