Skip to main content

پیشنهادی ساده و موفقیت امیز

پیشنهادی ساده و موفقیت امیز
Anonymous

پیشنهادی ساده و موفقیت امیز به سازمان فدائیان خلق . برای اینکه بیش از این اب در هاون نکوبید بیائید و دست به یک انقلاب فکری بزنید . شما نیاید فریب هیجان کور سال 57 را بخورید .دران دوران شما همه سرمایه ابرو و شرف انسانی خود را همراه با حزب توده در خدمت اخوند و خیانت به تودها ی خلق از دست دادید . شما در روزنامه کار نوشتید که به
توده ها هرگز دروغ نخواهید گفت ولی اگاهانه دروغ گفتید . دوستان اکنون رفتن به دنبال جریانات چپ و حزب بازی عاقبتی ندارد . حزب کومونیست در ایران به نام حزب توده حک شده است و شما توان مقابله و برابری و حتا جنگ قلمی با ان شیادان همه فن حریف را نخواهید داشت .انچه وظیفه شماست این است که ..

در یک گنگره از گذشته تروریستی و جنایت کارانه خود ابزار ندامت کنیند و سازمانی ایرانی مدافع منافع ملی مردم ایران و قانون گرو ازادی خواه و مقید به اصول پارلمانی شوید . جهان را عدالت و دمکراسی و فکر ازاد میسازد و نه روشهای خشن مارکس و لنین . دوستان فدائی تاریخ به گذشته باز نخواهد گشت . سوسیالیسم مورد نظر شما با ازادی و دمکراسی و حکومت قانون یکی نیست . از گذشته اروپای شرقی و پایان خفت بار کشور شوراها درس بگیرید .