Skip to main content

اقای لوائی حق باشماست .اما

اقای لوائی حق باشماست .اما
Anonymous

اقای لوائی حق باشماست .اما باید به چند موضوع اشاره کرد . دین اسلام از بنیاد مخالف میهن پرستی است و مسلمین کعبه پرست و یا مرده پرست هستند . از همین ایران و اذربایجان هرساله هزاران نفر به سوی مردگان عرب و ان سنگ سیاه میروند . میهن پرستی در ایران جرم است . در خاطرات یک توده ای میخواند م که مربی توده ای کشتی ایران دست به حیله ها زد تا کشتی گیر ایرانی به باز یهای جهانی نرود و میدانست اگر برود حریف روسی را شکست خواهد داد .او رفت و ان روس شکست خورد . ایراد شما بجاست ولی توجه کننید که جریان چپ هرگونه میهن پرستی را مساوی با فاشیم و نژاد پرستی به اجتماع معرفی میکند . من باور ندارم که یک مسلمان یک مجاهد یک توده ای و یک فدائی فقط برای عشق به ایران بالای دار رفته باشند. انها برای اسلام انقلابی برای سوسیالیسم و برای بهشت و اخرت

کشتند و گشته شدند .انها سعادت مردم را در دین انقلابی اسلام و در جامعه سوسیالیستی جستجو میکردند . این ستار خان بود که هفت دولت را میخواست زیر بیرق ایران بیاورد . بدون شک خوانده اید که شادروان ارانی خود را ملزم به دفاع از ایران در صورت تجاوز بلشویک به ایران میداند .اما د رمقابل مقربی نامی 30 سال برای شوروی جاسوسی میکند و کسی متوجه نمیشود . با چه مجوری محمد رضا سعادتی با شوروی ها تماس دارد ؟
با چه حقی و با کدام نماینده گی سازمان مجاهدین به عراق میرود و ان فاجعه تاریخی را بوجود میاورد . هیچ منطقی و هیچ میهنپرست ایرانی بر رفتن به عراق و ان گشتار های مخوف دستینه نخواهد گذاشت .
توجه کردید که خمینی لعن الله در پاسخ احسا س شما به ایران چیست گفت هیچی . شور اسلام وحسین و علی انقدر در بین مسلمین ایرانی زیاد است که از روی ناچاری روایت حب الوطن من الایمان را درست کرده اند د رحالیکه می انیم این رویت از محمد درست نیست . بله این مردم بی وطن هستند و تا زماینکه ایران به عنوان میهن مقدس نشود بی وطنی انتقام میکشد .