Skip to main content

لازم نکرده این خائنین وطن

لازم نکرده این خائنین وطن
بهمن موحدی(بامدادان)

لازم نکرده این خائنین وطن فروش و این فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک، مفهوم وطن و ایرانیت را برای ما توضیح دهند و نام میهن عزیز ما ایران را بر زبان بیاورند. اگر شماها مفهوم وطن را درک می کردید، سنگ حکومت فاشیست ترکیه و حکومت فاسد باکو را به سینه نمی زدید.
به هیج وجه نباید در مقابل فاشیستهای تجزیه طلب پان ترک و دیگر تجزیه طلبها کوتاه آمد. اینها جوری وانمود می کنند که حقوقشان از دست رفته، اما این را نمی گویند که در طی این 38 سال حاکمیت ننگین آخوندی، حقوق تک تک ایرانیان پایمال شده است؛ وجود هر روز رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی ، خود یعنی از دست رفتن حقوق تمامی ایرانیان از هر قوم و نژادی.
در ضمن ما یک ملتیم و یک خلقیم و آرمانمان سرنگونی رژیم ضد بشری و فاشیستی جمهوری اسلامی است. در ایران ملت های دروغین ترک و بلوچ و عرب و... وجود ندارد. ما یک ملت هستیم به نام ملت ایران.

شرم آور ترین مطالب علیه تاریخ و فرهنگ و تمدن ایرانیان به طور همزمان از سوی رژیم ضد ایرانی و ضدبشری جمهوری اسلامی از یکسو و منفورترین گروه بیگانه گرای تاریخ ایران یعنی فاشیستهای تجزیه طلب پانترک از سویی دیگر انتشار می یابد. افسار این پانترکها (موسوم به حرکت ملی آذربایجان جنوبی) در دست وزارت اطلاعات بدنام آخوندی و اطلاعات سپاه پاسداران ضد خلقی است و همچنین به پابوسی اردوغان فاشیست اسلامگرا و الهام علی اف فاسد نیز می روند.
بعد از سرنگونی رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی، خلق ایران این گرگهای خاکستری ولگرد را شکار خواهند کرد و پوست آنها را خواهند کند.