Skip to main content

مسببین اصلی بحران کنونی

مسببین اصلی بحران کنونی
بهمن موحدی(بامدادان)

مسببین اصلی بحران کنونی خاورمیانه، دولتهای غربی هستند. نزدیک به 40 سال پیش امپریالیستهای غربی به سرکردگی امپریالیسم آمریکا با توطئه کردن علیه انقلاب ضدسلطنتی خلق ایران و زدوبند با خمینی خون آشام باعث شدند انقلاب خلق ایران به انحراف کشیده شود و خمینی خون آشام به قدرت برسد. همچنین امپریالیسم آمریکا با مداخله در جنگ داخلی افغانستان و توطئه علیه دکتر نجیب الله وپشتیبانی مالی و نظامی از تروریستها و وحوش اسلامی در افغانستان، مصیبت کنونی در خاورمیانه را بوجود آوردند.درواقع امپریالیسم آمریکا، مردم خاورمیانه را به خاک سیاه نشانده است ، به دلیل: 1- زدوبند با خمینی خون آشام که منجر به ربوده شدن انقلاب ضد سلطنتی و قدرت گیری آخوندها در ایران شد .2- مداخله در جنگ داخلی افغانستان و توطئه کردن علیه دکتر نجیب الله.

باری ، تا زمانی که خلق ایران آزاد نشود و آخوندهای ضد بشر و ضد ایرانی حاکم بر میهنمان سرنگون نشوند، خلق های خاورمیانه به آزادی و امنیت نخواهند رسید و آب خوش از گلوی کسی پایین نخواهد رفت و آینده بدتر و تیره وتارتری در انتظار خلق ایران و خلق های خاورمیانه خواهد بود. رژیم جنایتکار و چپاولگر جمهوری اسلامی ، فاشیسم مذهبی را در منطقه هدایت و نمایندگی می کند، این رژیم قرون وسطایی پدرخوانده ی تمامی گروهها و سازمانهای تروریستی بنیادگرای اسلامی (چه ازنوع سنی و چه از نوع شیعه) می باشد.
اکنون شاهدیم که رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی ، در محاصره بحران های لاینحل اجتماعی ، سیاسی واقتصادی ، به موازات افزایش بی سابقۀ اعدام های جمعی و خود سرانه ، به مداخلات و دست اندازی های خود در کشورهای منطقه و دامن زدن به جنگ فرقه ای و مذهبی ابعاد جدیدی بخشیده است. سیاست نزدیکی و دلجویی با فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران از سوی امپریالیسم آمریکا و دیگر امپریالیستهای غربی و بی اعتنائی و فراموش کردن مردم و اپوزیسیون ایران از سوی غرب ، بیشترین کمک را به رژیم جنایتکار وچپاولگر جمهوری اسلامی برای پیشبرد سیاست فاجعه بار فرقه گرایی و جنگهای مذهبی که همه منطقه را در بحران و جنگ فرو برده فراهم کرده است.
تنها زمانی ایران و دیگر کشورهای خاورمیانه به صلح و ثبات و امنیت خواهند رسید که رژیم جمهوری اسلامی سرنگون شود.