Skip to main content

جناب اقای کیانوش توکلی،

جناب اقای کیانوش توکلی،
ناصر کرمی

جناب اقای کیانوش توکلی،....کاربری بنام بهمن موحدی (بامدادان) از زمان پیوستن به سایت ایران گلوبال هدفمند ولی در لفافه خاندان پهلوی و بویژه رضا پهلوی را مرتب مورد حمله و سلسلهء پهلوی و شخص رضا پهلوی و سلطنت طلبان را در کنار جمهوری اسلامی و پان ترک ضد ایرانی قرار میدهد. قرار دادن سلسلهء پهلوی با نظام جمهوری اسلامی و لکه دار کردن فرد سیاسی و شناخته شده ای مانند رضا پهلوی از سوی این فرد امری غیر دمکراتیک و متضاد با تحزیه و تحلیل های سودمند است.

من به عنوان یک خواننده و یک کاربر سایت ایران گلوبال با روش غیر دمکراتیک و غیر منطقی و بی پرنسیپ ایشان مخالف هستم. از همه مهمتر این میباشد که مخاطب ایشان یعنی نمایندهء خاندان پهلوی و یا سلطنت طلبان در این سایت حضور ندارند،
از سویی دیگر همین فرد همکاری با عربستان سعودی را امری معقول در مبارزات سیاسی ارزیابی میکند. ماهیّت و هدف این فرد بنام بهمن موحدی (بامدادان) همچنان برای من روشن نیست، آیا ماهیّت این فرد برای شما و یا برای سایر مسئولین سایت شناخته شده میباشد ؟
از تحلیل ها و موضوع گیری امروز این فرد میشود پی برد که ایشان اگر کمونیست و یا مجاهد بوده و هست، این سازمانها و جهان بینی آنها را بدرستی درک نکرده در نتیجه اشتباهات ایدئولوژیک در مراحل تاریخی و تکاملی آنها را در جامعه هرگز نخواهد شناخت، چنین فردی در جایگاهی نیست که رضا پهلوی را زیر سئوال ببرد و او را در کنار نظام اسلامی قرار دهد مگر به هدف سرکوب ایشان که این تاکتیک نظام اسلامی و سازمانهای وابسته به بیت رهبری است.
من سلطنت طلب نبوده و نیستم و مرزبندی مشخص با آنها دارم و انتقادات خود را نسبت به رضا پهلوی در همین سایت ایران گلوبال بارها انتشار داده امّا هیچگاه ایشان را در کنار جمهوری اسلامی قرار نداده و نخواهم داد.