Skip to main content

به کاربر گرامی سایت

به کاربر گرامی سایت
ناصر کرمی

به کاربر گرامی سایت ایرانگلوبال.... بهمن موحدی (بامدادان).....اعتراض و درخواست ممنوعیّت پوشیدن لباس سر و تا پا (برقه) و حجاب و نقاب زدن زنان مسلمان از سوی مردمان فرانسه، آلمان، اطریش و بطور کلی کشورهای اروپایی و اسکاندیناوی را یک حق دمکراتیک خود میدانند.
این مردمان اروپایی میگویند همانطور که ما تن و صورت خود ر ا در پارچه پنهان نمی کنیم و موقع بر خورد با دیگران در چشم ما نگاه میکنند این هم حق طبیعی ماست که بدانیم با چه کسی طرف و حساب هستیم. از طرفی واقعیّت های بسیاری را میشود از حرکات و رنگ صورت در مواقع لازم از صورت و نگاهها خواند.

حال ما همین قانون دمکراتیک و حقوقی را بارها در سایت ایران گلوبال درخواست کرده ایم که بسیاری از نویسندگان و کاربران بدون نقاب و با نام حقیقی ظاهر میشوند و افرادی مانند شما با برقه و نقاب و سر تا پیچیده در پارچه در مقابل ما ظاهر میشوید، این حق طبیعی و حقوقی ماست که بدانیم شما و امثال شماها چه کسانی هستید.

هر وقت شما برقه و حجاب و نقاب زنان اسلامی را از تن خود بیرون آوردید و از چهره نقاب برداشتید، بعد من با شما هم صحبت خواهم شد که شما از کمونیسم و از مجاهدین غیر ایرانی و خیانتکار و از محمد مصدق چیزی نمیدانید. و ریشه دشمنی و فحاشی شما به خاندان پهلوی و رضا پهلوی در کجاست.

در ضمن در روش گفتار و نوشتار خود با دیگران رعایت اصول دمکراتیک و ادب را بجا آورید و از اقتدار گرایی و چماق بازی و آنارشیسم و سخن پراکنی بی پرنسیپ خود داری کنید، از شما بزرگترها و گردن کلفت تر ها در این سایت میدان داری کردند و دور زیادی بر داشتند، ولی جرقه ای بیش نبودند و دست آخر با گردنی شکسته و با خفت و خواری، خود پا به فرار نهادند. در این سایت فرصت و شانسی به شما داده شده است قدر آنرا بدانید و از خود فرهنگی متین نشان دهید و یا آنرا از دیگران بیاموزید.