Skip to main content

آقای آهنگر، در همین رابطه این

آقای آهنگر، در همین رابطه این
Anonymous

آقای آهنگر، در همین رابطه این نظر زبردر سایت آقای یغمایی گذاشتم ولی ایشون منتشر نکرد، واسه اطلاع همه اینجا می نویسمش.
آقای یغمایی سلام.
باز هم نه در دفاع از مجید و مهرداد (من هیچکدومشون رو نمی شناسم)!
من که ظاهراً مدتیه بطور کامل چه در پس پرده و گاهی اوقات هم بنابر اجبار در پیش پرده سانسورم. اما اگه یادتون باشه بارها و به دفعات نوشته بودم که شیوه کار مصداقی خیلی شبیه شیوه کار جمشید تفرشی یه (تفرشی یه سری از کثافتکاریهای پشت پرده رجوی در اواخر دهه شصت تا میونه دهه هفتاد رو که جداشدگان شریفی هم، عنوان کرده بودن بعنوان صدای جدا شده ها به اسم خودش ثبت و مصور و منتشر کرد. عاقبت امر هم در یه خودزنی چاپ شده در روزینامه رجوی اعتراف؟! کرد نه تنها همه حرفهاش دروغ دیکته شده توسط اطلاعات رژیم بوده! بلکه مثلاً به چشم خودش دیده که خانبابا و بنی صدر و ... هم حقوق بگیرهای اطلاعات رژیمند)!

من با استناد به اون تجربه عرض کرده بودم واسه مصداقی با این شیوه صاحب عله شدنش هم تنها لازمه که ایشون مثل تفرشی یه خودزنی آگاهانه (یا ناآگاهانه)، بکنه تا فرقه رجوی بااستناد به اون خودزنی همه افشاگریهای حقیقیی هم رو که سایر جدا شده های نیالوده به رژیم از کثافتکاریهای رجوی....

در همین راستا بخصوص در مورد نامه سرگشاده مخالفین حمله به ایران، من به اندازه بسیار زیادی در همین سایت شما که هنوز هم باید قابل بازیافت و دسترس باشه، هشدار دادم ولی طبق معمول لیچار شنیدم و در بهترین حالت سانسور شدم. اما حالا می بینیم، متاسفانه یا خوشبختانه اونچه رو که من سالهاست راجع بهش هشدار میدادم اتفاق افتاده و سودش متاسفانه به جیب ولی فقیه در تبعید داره میره و ضررش به جنبش دمکراسی و برابری طلب، مخالف جانیان حاکم داره میرسه!

حال که به هرتقدیر به این ناکجا رسیده ایم، خوبه یه ذره هم به حرف من عنایتی بکنین و همونجوری که یه زمانی از رنگ چشای فلانی واسه رهبری جنبش دلیل میاوردیم(؟!)، امروز هم با طناب متاسفانه (اگاهانه یا ناآگاهانه)، نه چندون قابل اعتماد مصداقی ....
اگرچه همونطور که فرمودین "نظرات تو آزار دهنده و تکراری است رفیق سائل و منتشر نمیشود"! حرفهای من اینبار هم ممکنه تکراری بنظر برسه اما حقیقی و انذار دهند ست و بهتره بجای سانسور و جرجیس سازی همیشگی مون از من، اینبار کمی تامل کنیم! بقیه ما دوستان و رفقای رجوی گزیده هم ؛ لطفاً دقت کنید و کنیم که در دفاع از مصداقی درست به اون وادیی که چشم بسته از رجوی رذل دفاع میکردیم، نیافتیم!


دوستان، رفقای شفیق، من فکر می کنم تا جاییکه به دارودسته رجوی مربوط میشه باید به یه مسئله اساسی تر هم باید پرداخت و اون اینکه؛ پیش از اونکه یه بار دیگه هم بعد از ده سال یادمون بیفته کمپین و اینجور چیزها لازمه، از همین امروز باید که واسه نجات رفقامون از حصارهای هزار اشرف کاری بکنیم. لطفاً تا دوباره به قیمت جون صد/چندصد نفری دیر نشده، کاری کنیم!
آی نفرین بر دجال و دجالیت در همه اشکالش!

مخلص همه جانهای شیفته آزادی و برابری،
بر و بچه های هزار اشرف یادتون نره!

رفیق سائل.