Skip to main content

آقای lachin و اقای peerooz

آقای lachin و اقای peerooz
Anonymous

آقای lachin و اقای peerooz با تشکر از هردو شما من همیشه از شما ودوسنا ن نوسنده دیگر یاد گرفته ام.
اکثر فعالین حرکت ملی آذربایجان بنده را می شناسند. من اصلا در این سایت نظر نمی نوشتم ووقت هم ندارم مدت ها قبل هموتنی از آلمان با اسم انزابی بر علیه ترکان آذربایجان نظر می نوشت. بنده برای اینکه دوستان بنده را با آن فرد اشتباه نه گیرند شروع به نظر دادن به اسم خودم کردم..
اما هموطن گرامی آقای اسامه مجددی در:
1- نژاد پرستان فارس هر توهین و فحش که به بنده بدند بنده مقابله به مثل نکرده و خودم را در سطح فحاشان پایین نیاورده وتوهین یا فحش نخواهم داد فحاشان این آرزورا به گور خواهند برد من در سطح فحاشان نیستم که فحش بدهم.
2- فحاشان باید بدانند بافحش و توهین نخواهند توانست جلو نوشتن بنده را بگیرند.
3- تحقیقات ژنتیکی از طرف مادر نشان می دهد که در صد آریایی ها در بین مغولها از همه ملت ها بیشتر است

- شما به جای توهین به من باید نتیجه تحقیقاتتان را به محققین بفرستید که در تحقیقاتشان تجدید نظر بکنند من فقط نتیجه تحقیقات دیگران را نوشتم. شما سعی میکند با توهین جلو نوشتن را بگیرید چون جوابی برای حقایق ندارید. اگر داشتید جواب طرف را با سند ومدرک و منطق می دادید.
5- دکتر بودن نه دلیل بر با سواد بودن انسان است نه دلیل بر شرافتمند بو دن انسان. انسان شرافتمند در اثر تحصیلات شرافتمندتر مشود. انسان پلید در خیلی موارد در اثر تحصیلات پلیدترمیشود. خیلی از انسان ها دکتر نیستند ولی در اثر مطالعات بسیار باسواد هستند.
اما چون شما نماینده خواننگان سایت هستید مدارک تحصیلی خودم را برای شما می نویسم. و از هموطنان دیگر تقاضا دارم این قسمت را نخوانند. چون بنده هر تحصیلاتی داشته باشم کوچک بقیه همو طنان هستم در فکر بزرگ کردن خودم نیستم.
1- 3 سال فوق دکترااز یکی از دانشگاههای کانادا: کار تحقیقاتی تولید اتیلن و پروپیلن از طریق کراکینک بنزین سفید – گازوئیل و غیره چون ماده اولیه تمام پولیمر ها اتیلن و پروپیلن است.
2- دکترا شیمی صنعتی نفت از یکی از دانشگاههای کانادا: کارتحقیقاتی
Development of zeolite bas acid catalyst for Hydro isomerization of n- paraffins
هدف بالا بردن درجه اکتان بنزین بود بدون اضافه کردن مواد بالا برنده درجه اکتان بنزین. نتیجه این کار تحقیقاتی چاپ شدن چند مقاله علمی در زورنال های
وغیره بود.Catalyst-catalyst today
3- فوق لیسانس دوم شیمی فزیک از یکی از دانشگاههای کانادا: کار تحقیقاتی:
Computer simulation of carbon dioxide on sodium chloride surface
4- فوق لیسانس اول شیمی هسته ای ازدانشگاه تهران: کار تحقیقاتی جداسازی و تخلیص اورانیوم-پلوتونیم-توریوم از همدیگر واز محصولات هسته ای مثل اوروپیوم – سریوم – کادالنیوم و غیره بنده اولین کسی هستم که در سازما انرژی اتمی از اورانیوم طبیعی پلوتونیم تولید کرده و جدا کرده ام.
علاوه بر اینها مدت نزدیک به 35 سال از ابتدایی گرفته تا دبیرستان کالج دانشگاه تدریس کرده ام چون اول در آموزش وپرورش بعنوان معلم استخدام شدم و ضمن تحصیل تدریس هم کرده ام.
5- مدت 20 سال هم است که جانبی در مورد تمدن تاریخ زبان فرهنگ ایرانیان مطالعه می کنم.
در آخر بنده کوجک و ارادتمند هموطنان شرافتمند هستم