Skip to main content

اقای محترم نویسنده مقاله

اقای محترم نویسنده مقاله
Anonymous

اقای محترم نویسنده مقاله بیش ا زاین ها از شما انتظار است . گذر به گذشته های دور و افسانه امیز کمکی بما و شما نخواهد کرد . در دوران قدرتمندی شاهان ترک و بویژه صفوی و قاجارها در پانصد سال گذشته زمان و مکان و سرنوشت ایران و عثمانی همه د ر ترکان بود چه کاری ارزشمند از دید قانون و اکتشافات و اختراعات و ازادی و حقوق بشر انجام شد . ستون را فراموش کن . تاریخ ایران دوران صفووی و قاجار ها همه مملواز خون و تجاوز و نابخردی و نا افتخاری است . این تاریخ مااست فرقی نمیکند حاکم کیست تاریخ این سرزمین است . این حق شماست که خود را ترک بخوانید و بدانید ولی دست کم 500 سال سرنوشت ما و اداره ایران با ترکان بوده است کارنامه ترکان چیست ؟ اقای محترم این مردم اساسن میهن پرست نیستند فرقی نمیکند ترک باشد و یا پارسی و یا عرب ویا مسلمان .

از روزگار جنگ داخلی بترسید و بدون شک شما در ان میدان نخواهید بود زمانی که خشتی روی خشت نخواهد ماند . کارنامه روشن فکران این کشور چیست ؟ خزعبلات چپی و دینی . واکنون انسان ستیزی تحت نام پارسی و یا فارسی .
مسئول اندوه و تاسف شما و عقب افتاده گی این کشور و مردمانش از هر نژاد پارسیان نیستند بلکه برعکس روشنفکران و مدعیان هستند که تفاوت حکومت اخوندی و نظام کومونیستی و نظام سرمایه داری را درک نکردند و ملتی را به نابودی مطلق کشاندند . شما متاسفانه نمیتوانید حتا ناجی خود باشید چه رسد به ناجی خلق ترک .شما خود قربانی هستید و نیاز به داشتن تحمل و اندیشه ورزی در گذشته ناکام و محروم جامعه مورد نظر خود دارید . شما از قدرت مخرب دین و ایمان مردم چه عقلانی و یا خرافی بی خبر هستید که این دین چه فاجعه ای در ایران و جهان بوجود اورد .نگاهی به محرم امسال دراذربایجان کننید تا به قدرت شیطانی ایمان باورمند شوید . شاد زی .